logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
سریال برلین

خانه کاغذی، در نتفلیکس یک انفجار بود و طرفداران دنیای آن امیدوارند که اسپین آف جدید این سریال محبوب انتظارات را برآورده کند. با وجود انتشار سریال برلین در ۲۹ دسامبر و تریلرهایی که راکل مولیرو (ایتزیار ایتونیو) و آلیشیا سیرا (نجوا نیمری) را در سریال اصلی جدید پخش‌کننده نشان می‌دهد، دلیل این امر این است که طرفداران در تعجب هستند که کدام یک از بازیگران سریال خانه کاغذی ممکن است در برلین ظاهر شوند.

شخصیت‌هایی که برلین (پدرو آلونسو) را قبل از سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا می‌شناختند، نامزدهای اصلی هستند: پالرمو (رودریگو د لا سرنا) که ده سال برلین را می‌شناخت و پروفسور (آلوارو مورته)، برادر ناتنی‌اش. همانطور که در سریال خانه کاغذی جایی که آنها به طور برجسته در کنار برلین نشان داده شده‌اند، این دو نقش حیاتی در زندگی اولیه برلین داشتند. یکی از اتفاقات فصل ۴، اپیزود ۸، “طرح پاریس”، رابطه‌ای جدید آغاز کردند. در حالی که خانه کاغذی چیزهای زیادی برای جستجو و تحقیق در مورد برلین و تاریخچه پالرمو باقی گذاشته است، تنها شخصیتی که باید در شاخه پاریسی ظاهر شود، برادر کوچک برلین، سرجیو مارکوینا، با نام مستعار پروفسور است.

پروفسور بخش مهمی از داستان برلین است

یک برادر، یک دوست و همکار در برلین، پروفسور به عنوان مغز متفکر این سرقت مورد علاقه طرفداران بود. باهوشی او که مورد تحسین تماشاگران قرار گرفت، در برلین قابل استفاده بود. برنامه‌ریزی دقیق پروفسور تقریبا هر مانعی را که سارقان با آن روبرو می‌شدند پیش‌بینی می‌کرد و به عنوان منبع اطمینان برای تیم عمل می‌کرد. هوش او بینندگانی را نیز مجذوب خود کرد که مشتاقانه منتظر حرکت متقابل بعدی او علیه اقدامات پلیس بودند. مانند یک شطرنج باز، پروفسور همیشه برگ برنده را در دست داشت. برلین به عنوان یکی از مغز متفکران پشت سرقت خانه کاغذی عالی بود، اما اجرای این طرح توسط پروفسور حتی هوشمندانه‌تر بود. برلین می‌تواند از مهارت‌های باورنکردنی پروفسور استفاده کند.

پروفسور و برلین به دور از استفاده از هوشمندی خود در سرقت، اغلب قانع کننده‌ترین گفتگوها را داشتند. این دو شخصیت به خوبی یکدیگر را می‌شناسند؛ زیرا برادر هستند و این به صحنه‌های احساسی آنها در کنار هم جذابیت بیشتری بخشید. برلین و پروفسور از مکالمه‌شان در مورد تاتیانا (دیانا گومز)، همسر سابق برلین، تا بحث در مورد جزئیات پیچیده یک سرقت، می‌توانند جنبه‌های متفاوتی را از یکدیگر نشان دهند که دیگر شخصیت‌ها نمی‌توانند. پروفسور از برلین شخصیت بهتری ساخت.

پروفسور برادرش را در سریال برلین دزد بهتری می‌کند

تعداد کمی از شخصیت‌های فیلم خانه کاغذی مانند برلین تأثیر ماندگاری از خود بر جای گذاشتند. او از نظر اخلاقی مبهم، پیچیده و جذاب بود که باعث تحسین و بیزاری او شد. دزدی ماهر با بیست و هفت سرقت موفق به نام خود، حیرت انگیز بود. با این حال، بر خلاف پروفسور دقیق، برلین اغلب با رفتار غیرقابل پیش‌بینی‌اش برنامه‌های خود را به خطر می‌اندازد، اگرچه این امر تا حدی به داروهای او نسبت داده می‌شود.

علیرغم اینکه پروفسور قوانین مشخصی را تعیین می‌کند، از جمله ممنوعیت قرار ملاقات در طول سرقت، برلین با آریادنا (کلارا آلوارادو)، یکی از گروگان‌ها درگیر می‌شود. او به عنوان رهبر میدان، درگیری‌های غیرضروری را با دزدان همکارش آغاز کرد. حتی زمانی که همکارانش سعی کردند او را از این اشتباهات بازدارند، او از گوش دادن خودداری کرد. در تریلر رسمی سریال برلین، برلین در معرض خطرات مشابهی دیده می‌شود. در تریلر او را می‌بینیم که با همسر شخصی که قصد سرقت دارند رابطه نامشروع دارد.

وقتی از او در مورد آن سؤال می‌شود، او پاسخ می‌دهد: “چرا روی این جزئیات تمرکز می‌کنید؟” تنها با پروفسور بود که برلین می‌توانست گفتگوی معناداری داشته باشد و به عقل گوش کند. علیرغم مقاومت او در برابر تغییر، پروفسور اغلب او را وادار می‌کرد که یک قدم به عقب بردارد و در مورد عواقب اعمال خود فکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن