logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
انتشار سریال برلین

زمان انتشار سریال برلین مشخص شد. برلین، شما می‌توانید از او متنفر باشید یا دوستش داشته باشید، اما هرگز نمی‌توانید او را فراموش کنید و حالا برگشته تا داستانش را تعریف کند. اغلب اوقات، مرگ یک شخصیت در یک داستان، پایان سفر آنهاست. اما آندرس د فونولوسا با نام مستعار برلین از Money Heist (La Casa de Papel) یکی از آنها نیست. در سری اسپین آف آینده، سریال برلین، ما سفر مرد کلاهبردار را قبل از اینکه بخشی از باند پروفسور شود، خواهیم دید.

منصفانه است که بگوییم وقتی سریال محبوب نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ پس از پنج فصل میخکوب‌کننده از شخصیت‌های قدرتمند و روایتی جذاب به پایان رسید، حفره بزرگی برای طرفداران ایجاد کرد. انتظار ما بیشتر بود، به خصوص از این یک شخصیت، که به نظر می‌رسد در عین حال منفور و دوست داشتنی است.

به همین دلیل است که این فرنچایز با یک سری جدید باز می‌گردد که برلین را به عنوان قهرمان داستان بازی می‌کند و داستان این است که قبل از اینکه او را در فیلم Money Heist ببینیم چه کسی و چه بوده است. این مجموعه کاملا جدید با عنوان شخصیت محبوب، به عنوان پیش درآمدی برای رویدادهای Money Heist عمل می‌کند.

برلین مرد سرد، حسابگر و تیزبین و دزد جواهرات، آندرس دی فونولوسا و گروهش را دنبال می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه شخصیت او به جنایتکاری مرموز تبدیل می‌شود که دوست داریم از آن متنفر باشیم. این سریال از همان خالق برنامه اصلی الکس پینا که مجری برنامه است و استر مارتینز لوباتو به عنوان نویسنده می‌آید. Money Heist در طول اجرای خود به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شد و طرفداران انقلابی را ایجاد کرد. بنابراین، تعجب‌آور نخواهد بود که برلین نیز از این روند پیروی کند. در حال حاضر، به طور قطع می‌توانیم بگوییم که پیش‌درآمد آینده بسیار مورد انتظار است و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا پدرو آلونسو یک بار دیگر در نقش شخصیت نمادینی بازی کند که با اجرای برنده جایزه‌اش ما را به خنده، گریه و بغض ما واداشت.

چه زمانی سریال برلین منتشر می‌شود؟

برلین در تاریخ ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ برای پخش در دسترس خواهد بود.

بازیگران سریال برلین چه کسانی هستند؟

پیش درآمد مجموعه جدیدی از بازیگران را به نمایش می‌گذارد و آندرس د فونولوسا با نام مستعار برلین را به عنوان دزد جواهرات لذت‌گرا، نگران‌کننده، جذاب و پیچیده که بار دیگر توسط پدرو آلونسو بازی می‌کند، معرفی می‌کند. به عنوان بخشی از باند برلین، بازیگران گروه همچنین تریستان اولوآ (راهبه جنگجو) را در نقش دامیان، یک استاد بشردوستانه و معتمد برلین حضور دارند. میشل جنر (آشپز کاستمار) در نقش کیلا، متخصص الکترونیک، جوئل سانچز در نقش بروس، مرد اکشن، بگونیا وارگاس (دریاهای آزاد) نقش کامرون و خولیو پنا فرناندز (آکاسیاس ۳۸) نقش روی را بازی می‌کنند.

سریال برلین چند قسمت خواهد داشت؟

برلین برای هشت قسمت در فصل اول برنامه ریزی شده است (با امکان فصل های بیشتری که منتظر آن هستیم).

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن