logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
تیزر سریال برلین

جدیدترین تیزر سریال برلین منتشر شد. فرنچایز خانه کاغذی با عنوان سریال برلین از بازگشت راکل موریلو و آلیشیا سیرا به صفحه نمایش برای ایفای مجدد نقش‌های مربوطه خود خبر داد. در حال حاضر یک تریلر کامل جدید با حضور این دو بازیگر زن و همچنین نگاهی تازه به نقشه‌های سرقت برلین منتشر خواهد شد. این فرنچایز نمایی اولیه از این دو زن قدرتمند را منتشر کرده است که آماده پذیرش نقش‌های کارآگاه مورد علاقه خود هستند.

هر دوی این شخصیت‌ها مورد تحسین طرفداران خانه کاغذی قرار گرفتند. راکل موریلو، که به عنوان یک آنتاگونیست و کارآگاه شروع به کار کرد، در نهایت به نیروهای مقاومت پیوست و مورد علاقه قهرمانی قرار گرفت که خود را پروفسور (آلوارو مورته) می‌نامید. از آنجایی که راکل برای بهتر شدن به مقاومت پیوسته بود، این نقشه او را در یک نقطه با همتای پلیس خود آلیسیا سیرا وارد درگیری رو در رو کرد.

از سوی دیگر، آلیسیا سیرا پس از دزدی در بانک اسپانیا که برای نجات ریو از بازداشت پلیس برنامه‌ریزی شده بود، از فصل سوم به عنوان چهره‌ای تازه برای هدایت ستاد پلیس به سریال پیوست. او بی‌رحمانه‌تر و جاه‌طلب‌تر از راکل بود و در نهایت با یک مات، مخفیگاه پروفسور را پیدا کرد. بهتر از آن، بارداری و اخلاق کاری وحشتناک او، کارآگاه سرسخت را قدرتمندتر کرد. این دو خانم اکنون می‌خواهند جادوی خود را در پیش درآمد برلین بپاشند، که اساسا زندگی و دزدی‌های آندرس د فونولوسا، معروف به برلین، با بازی پدرو آلونسو را دنبال می‌کند.

دزدی اصلی در تیزر سریال برلین این بار به جای اسپانیا در فرانسه رخ می‌دهد

در حالی که فیلم خانه کاغذی، طرح دزدی پول در شهرهای اسپانیا گذراند، اما طبق جدیدترین تیزر سریال برلین اکنون برلین ما را مستقیما به شهر عشق، پاریس، می‌برد. در حالی که دیدن یک برلین بی‌رحم در ماهیت اخلاقی مبهم، شاعرانه و غیرقابل پیش‌بینی‌اش، قبل از بیماری قریب الوقوع او، مطمئنا سرگرم‌کننده خواهد بود، هنوز مشخص نیست که چگونه با این واقعیت که آلیسیا سیرا و راکل موریلو هر دو پلیس بودند، مطابقت دارد. سریال برلین قرار است در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ در سراسر جهان در نتفلیکس اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن