logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فصل دوم سریال Wednesday

همه چیز درباره فصل ۲ سریال Wednesday

چه زمانی فصل دوم سریال Wednesday در نتفلیکس پخش خواهد شد؟ به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود در سال گذشته، تولید سریال کمدی ترسناک و پرطرفدار با تاخیر مواجه شده است. خوشبختانه، با اتمام آن اعتصاب ها، شایعه شده است که فیلمبرداری سریال Wednesday تا پایان آوریل آغاز می شود.

منتظر ماندن طولانی و تا حدودی ناراحت کننده بود تا نتفلیکس انگشتان خود را ببندد و سریال Wednesday را برای فصلی دیگر تمدید کند. در واقع، ما باید شش هفته پس از انتشار فصل اول در اواخر نوامبر ۲۰۲۲ منتظر می‌ماندیم تا نتفلیکس فصل ۲ ونزدی را پس از اولین رکوردشکنی سریال تایید کند.

با این حال، اعتصابات نویسندگان و بازیگران ۲۰۲۳ باعث تاخیر در تولید سراسری شد، اما با حل شدن وضعیت، فیلمبرداری فصل ۲ ونزدی به زودی آغاز خواهد شد.  در سپتامبر ۲۰۲۳، ورایتی همچنین ادعا کرد که نتفلیکس کار بر روی فصل ۲ سریال Wednesday و فصل ۵ Stranger Things را در اولویت قرار داده است، که با توجه به محبوبیت بسیار زیاد آنها تعجب آور نیست. بنابراین؛ فصل دوم چهارشنبه را تا اواسط سال ۲۰۲۵ نخواهیم دید.

برای سریال Wednesday فصل دوم، طرفداران از شنیدن اینکه بازیگران اصلی برای ایفای مجدد نقش های خود باز خواهند گشت، خوشحال خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن