logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فیلمبرداری فصل 5 سریال Stranger Things

به گزارش ددلاین، فصل ۵ سریال Stranger Thingsآماده شروع فیلمبرداری است. پس از تاخیرهای مربوط به اعتصابات سازمان‌دهی شده توسط انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA در اوایل سال جاری، برنامه پخش سریال به عقب رانده شد، قسمت‌های جدید یکی از بزرگترین موفقیت‌های نتفلیکس در اوایل ژانویه فیلم‌برداری می‌شود. فصل گذشته آنها را با Vecna (جمی کمپبل بوئر) روبرو کرد و اکنون Eleven (میلی بابی براون) و دوستانش باید با حضور طولانی او در آخرین دسته از اپیزودها مقابله کنند.

دیوید هاربر، بازیگر نقش جیم هاپر در این سریال، پیش از این اعلام کرده بود که فیلمبرداری فصل ۵ سریال Stranger Things یکی از اولویت‌های اصلی نتفلیکس پس از پایان اعتصاب‌ها است، با توجه به اینکه قرار بود تولید در تابستان قبل از شروع اعتصابات چگونه آغاز شود.

براون، ولفهارد و هارپر در فصل آخر سریال با بقیه گروهی که Stranger Things را در دهه گذشته به یک غول فرهنگ پاپ تبدیل کرده‌اند، از جمله وینونا رایدر، نوآ شنپ، گتن ماتارازو، کالب مک لافلینگ و سدی سینک همراه خواهند شد. نبرد نهایی بین Eleven و Vecna در شرف آغاز است و آخرین قسمت‌های سریال در عرض چند هفته تولید می‌شود. سرنوشت هاوکینز و کل جهان تعیین خواهد شد زیرا گروه اصلی Stranger Things با عواقب مرگ ادی مانسون (جوزف کوین) سروکار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن