logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta

جدیدترین آپدیت عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta

  • نویسنده: کات مدیا
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta هنوز منتظر به‌روزرسانی بزرگ هوش مصنوعی خود هستند که قرار است ویژگی‌هایی مانند «ببینید و بپرسید» را از نسخه بتا انحصاری خارج کند و آن‌ها را برای همه به ارمغان بیاورد. ویژگی بزرگ عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta، کنترل های بومی Apple Music (از طریق ۹to5Mac) خواهد بود. قبلاً می‌توانستید با استفاده از برنامه روی گوشی و کنترل‌های لمسی روی بازوهای شیشه، Apple Music را از طریق عینک Ray-Ban Meta پخش کنید، اما این به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد از کنترل‌های صوتی Meta AI برای پخش آهنگ‌ها، لیست‌های پخش، آلبوم‌ها و … استفاده کنید.

این به روز رسانی همچنین کنترل های لمسی جدیدی را به ارمغان می آورد. کنار عینک را لمس می‌کنید و نگه می‌دارید تا Apple Music به‌طور خودکار آهنگ‌ها را بر اساس سابقه گوش دادن شما پخش کند. فراتر از ادغام Apple Music، به روز رسانی جدید همچنین به شما امکان می دهد از عینک به عنوان منبع ویدیویی برای تماس های WhatsApp و Messenger استفاده کنید. این کار به شما امکان می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی متا، پیام‌ها و تصاویر یا ویدیوهایی را که با استفاده از عینک گرفته‌اید به مخاطبین این برنامه‌ها ارسال کنید.

همچنین می‌توانید به عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta دستور جدید بدهید، «هی متا، این چه آهنگی است؟» عینک شما از طریق مشخصات هوشمند به شما می گوید چه آهنگی در حال پخش است. برای به آپدیت عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta خود به آخرین نسخه، به سادگی به برنامه Meta View بروید، به تنظیمات بروید، گزینه منوی عینک خود را باز کنید، سپس به روز رسانی ها را انتخاب کنید. همچنین باید عینک خود را در دست داشته باشید و مطمئن شوید که از طریق بلوتوث به گوشی شما وصل شده است. اگر نمی‌توانید به‌روزرسانی را ببینید Play Store یا App Store را بررسی کنید تا ببینید آیا برنامه Meta View به آپدیت نیاز دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن