logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
متا و هوش مصنوعی

متا مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را اعلام کرد، از جمله گزینه‌های ایجاد آپشن‌های بصری، درخواست‌های پست هوش مصنوعی، در دسترس بودن گسترده شخصیت‌های مجازی خود و موارد دیگر. اول از همه، متا ابزار تبدیل متن به تصویر “Imagine” خود را در برنامه خود در دسترس قرار می‌دهد و به مردم راه دیگری برای تولید تصاویر با استفاده از سیستم‌های در حال تکامل متا می‌دهد. این پلتفم همچنین ظرفیت Imagine را در چت‌ها افزایش می‌دهد و کاربران اکنون می‌توانند تصاویر سفارشی را اصلاح کنند.

عملکرد جدید متا “Reimagine” به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر هوش مصنوعی را دوباره پردازش کنند تا تغییرات جدیدی ارائه دهند. شرکت کنندگان در چت می‌توانند نسخه‌های جایگزین خود را به اشتراک بگذارند و راهی جذاب برای استفاده از ابزار هوش مصنوعی آن ارائه دهند. متا همچنین پرسونای چت خود را در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌دهد که به افراد بیشتری اجازه می‌دهد با نسخه‌های هوش مصنوعی کندال جنر، تام برادی و غیره ارتباط برقرار کنند.

متا همچنین طیف وسیعی از بهینه‌سازی‌های هوش مصنوعی دیگر را ارائه می‌کند، از جمله پاسخ‌های هوش مصنوعی مولد برای پست‌ها، ایده‌های هوش مصنوعی برای پروفایل فیسبوک شما، ابزارهای دستیار هوش مصنوعی برای گروه‌ها، پاسخ‌های پیشنهادی در DM و موارد دیگر.

متا همچنین در حال آزمایش ابزارهای هوش مصنوعی جدید برای ترکیب بندی خلاقانه مانند گزینه‌ای برای تبدیل تصاویر از جهت افقی به عمودی برای استوری است. متا همچنین عناصر حفاظتی جدیدی مانند واترمارک نامرئی را برای ردیابی محتوای هوش مصنوعی مولد و اطمینان از شفافیت بیشتر اضافه می‌کند. انبوهی از فرصت‌ها برای استفاده از هوش مصنوعی در فیسبوک و اینستاگرام به روش‌های مختلف وجود دارد. اما برخی از این موارد پیوند لازم برای تعامل اجتماعی واقعی را کاهش می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن