logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فیلم سینمایی مست عشق

پارسا پیروزفر در فیلم سینمایی مست عشق

فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و حضور پرافتخار پارسا پیروزفر، که روایتگر داستان عاشقانه و عارفانه مولانا و شمس تبریزی است، توانست در کمتر از دو روز بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش داشته باشد.

ماهرخ عباسپور: حواشی فیلم «مست عشق» تقریباً از هفته گذشته و ۴۸ ساعت پیش از اکران آن آغاز شد. این فیلم که اکرانش به دلیل مسائل فنی حدود یک هفته به تأخیر افتاده بود، در نهایت در پنجم اردیبهشت به نمایش درآمد. این تأخیر یک هفته‌ای به دلیل مشکلات فنی رخ داد.

ساخت «مست عشق» در سال ۱۳۹۸ آغاز شد و به دلیل ترکیب بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای و موضوع حساس داستان، یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های سینمای ایران محسوب می‌شود. در آن زمان اعلام شد که بازیگرانی مانند شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و ابراهیم چلیکول به همراه دیگر بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای در این فیلم حضور خواهند داشت. فیلمنامه توسط فرهاد توحیدی و حسن فتحی نوشته شده است.

فیلم «مست عشق» توانست در سه روز اول اکران خود، ۲۰۸ هزار مخاطب را جذب کرده و رکوردی بی‌سابقه برای خود ثبت کند. این فیلم که داستان عشق و رابطه بین مولانا و شمس تبریزی را به تصویر می‌کشد، به زودی به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شد. در کنار بازیگران ایرانی، بازیگران ترکیه‌ای نیز در این فیلم نقش‌های مهمی داشتند.

در همین مدت، فیلم‌های دیگری نیز در حال اکران هستند. فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده، «ایلیا در جستجوی قهرمان» به کارگردانی سید علی موسوی‌نژاد، و «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، تنها بخشی از این فیلم‌ها هستند.

«مست عشق» توانست در نخستین روز اکران عمومی خود، ۵۱ هزار مخاطب جذب کند و رکورد فروش روز نخست را با مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به دست آورد. در دو روز نخست، فروش این فیلم به ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید و جایگاه نخست گیشه را از «تمساح خونی» که ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشت، گرفت.

در ادامه، فیلم‌های دیگر نیز در رقابت با «مست عشق» قرار دارند. «سال گربه» با ۱۹۶ هزار مخاطب و ۱۰ میلیارد تومان فروش، در جایگاه سوم گیشه قرار گرفت. بازیگران اصلی این فیلم بهرام افشاری، سارا بهرامی و هومن برق‌نورد هستند. خلاصه داستان این فیلم درباره فردی است که می‌خواهد به هر قیمتی معروف شود. در نهایت، فیلم‌های دیگری مانند «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «ایلیا در جستجوی قهرمان»، «آپاراتچی»، «نوروز»، و «پرویز خان» نیز در گیشه حضور دارند و رقابت سختی با «مست عشق» و سایر فیلم‌های پرفروش دارند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن