logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
حضور هانده ارچل در فیلم مست عشق

هانده ارچل در فیلم مست عشق

پخش کننده فیلم مست عشق اطلاع داد که برنامه‌ریزی برای اکران همزمان این فیلم در ایران و ترکیه و حضور بازیگران خارجی آن در کشورمان در حال انجام است. طبق گزارش ها، حسن فتحی، کارگردان این محصول مشترک از ایران و ترکیه، در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که نسخه مورد نظر برای اکران به زودی آماده می‌شود. او گفت: “ابتدا می‌خواستیم فیلم را از تاریخ عید فطر اکران کنیم، اما به تعویق افتاده تا بتوانیم برنامه‌ریزی برای اکران همزمان در ترکیه را انجام دهیم.”

او افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای اکران فیلم از اواخر بهار آغاز شد و بنا به تصمیم تیم تولید، از همین ماه روی پرده می‌رود. پس از اکران در ایران و ترکیه، فیلم به نمایشگاه‌های بین‌المللی منتقل خواهد شد که بر عهده شرکت ترکیه‌ای است.

ایسنا گزارش کرد: در پاسخ به پرسش درباره حضور بازیگران مشهور ترکیه مانند هانده ارچل در ایران، سرتیپی اظهار کرد: این امر قطعاً انجام می‌شود و جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد. وی از وزارت ارشاد برای همکاری در این زمینه قدردانی کرد و امیدوار به پذیرش خوبی از سوی مخاطبان سینما بود.

او ادامه داد: فکر می‌کنم با اکران این فیلم، اتفاق خوبی در صنعت سینمای غیرکمدی ایران در سال جدید رخ خواهد داد، زیرا این فیلم دارای پتانسیل جذابیت برای مخاطبان است. در این فیلم، بازیگرانی همچون شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و هانده ارچل نقش ایفا می‌کنند. این فیلم داستان عشق همزمان با زندگی مولانا و شمس تبریزی را روایت می‌کند و حضور بازیگران برجسته‌ای همچون هانده ارچل در آن به تناسب و تأثیر زیادی اضافه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن