logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
بازاریابی ایمیلی

اگر شما هم جز آن دسته از شرکت‌هایی هستید که زیاد از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید، این مقاله کاملا برای شماست. ما در این مقاله به بررسی ۵ شیوه برای افزایش تاثیر بازاریابی ایمیلی می‌پردازیم. همچنین در این مقاله به تحلیل و تجزیه Email frequency، From line، Subject line، Preheader و Content می‌پردازیم.

ایمیل مارکتینگ

راه های افزایش تاثیر ایمیل مارکتینگ

۵ روش موثر افزایش تعامل در ایمیل مارکتینگ

یکی از بهترین و محبوب‌ترین کانال‌های ارتباطی بین برندها و مشتریان، ایمیل است. اما چگونه می‌توان گیرنده یا مشتری را مشتاق به بازکردن ایمیل کرد؟ در این مقاله ما به بررسی این سوال می‌پردازیم:

Email frequency (تداوم در ارسال ایمیل)

مطمئن شوید که مشتری به طور مداول ایمیل شما را می‌بیند و دریافت می‌کند. اگر چهارشنبه دوم هر ماه به آنها ایمیل می‌زنید، طبق همین برنامه پیش بروید. اگر خارج از این برنامه قرار است برای آنها ایمیل یارسال کنید، مطمئن شوید که یک محتوا ارزشمند مانند پیشنهاد ویژه یا اخبار فوری را به اشتراک می‌گذارید.

From line (استفاده از نام و آدرس ایمیل)

مردم می‌خواهند از منابعی که می‌شناسند و به آن اعتماد دارند، ایمیل دریافت کنند. آدرس‌های ایمیل بدون نام، غیر شخصی محسوب می‌شوند و شما را از مشتری جدا می‌کند. بنابراین؛ از نام کامل خود برای ایجاد ارتباط با مخاطبین استفاده نمایید.

Subject line (موضوع مناسب)

موضوع، یکی از مهمترین عناصر برای باز شدن ایمیل شماست. زمانی که مشتری به ایمیل نگاه می‌کند، ترجیح می‌دهد خلاصه آن را در چند کلمه موضوع بداند. علاوه براین؛ اگر موضوه ایمیل شما ۴۰ کاراکتر داشته باشد، کاربران موبایل و تبلت، یک خلاصه‌ای از محتوای ایمیل شما را مشاهده خواهند کرد که شما می‌توانید از این فرصت کوتاه استفاده نمایید. بنابراین؛ در موضوع ایمیل خود مهمترین اطلاعات را قرار دهید.

Preheader (پیش هدر)

زمانی که توجه خواننده را با موضوع جلب کردید، یک پیش هدر هوشمندانه می‌تواند به شما کمک کند تا معامله را امضا کنید. متن پیش هدر در کنار یا زیر خط موضوع قرار می‌گیرد. به طور پیش فرض، پیش هدر بین ۳۵ تا ۱۰۰ کاراکتر اول ایمیل شماست. همچنین می‌توانید از کد موجود در ایمیل خود برای تنظیم یک پیش هدر مخفی استفاده کنید. هنگام آزمایش ایمیل خود، حتما پیش هدر را بررسی کنید.

Content (محتوا)

به قول بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، “محتوا پادشاه است”. شما تا این مرحله تمام گام‌های مهم را برداشته‌اید. اکنون مشتری ایمیل شما را باز می‌کند، متن را اسکن می‌کند و مستقیم روی تصاویر تمرکز می‌کند و سپس به سراغ متن اصلی می‌رود. بنابراین؛ مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط و جذاب است.

 

نتیجه گیری

یکی از موثرترین راه‌هایی که شما می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایید، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی است. اگر اصول و قواعد این شیوه از بازاریابی را بدانید، قطعا نتیجه مثبت خواهید گرفت. ما در این مقاله به بررسی ۵ شیوه موثر برای افزایش تاثیر ایمیل مارکتینگ پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن