logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
تیموتی شالامه در قسمت دوم فیلم Dune

تریلر قسمت دوم فیلم Dune منتشر شد

در قسمت دوم فیلم Dune، شالامی در نقش پل آتریدیس بازمی گردد که پس از جنگ در فیلم قبلی و دیدن کشته شدن پدرش از PTSD رنج می‌برد. عاشقانه جدید او با زندایا چانی او را در حالی که آماده می‌شود برای مبارزه با دشمنان جدیدی مانند قاتل کچل آستین باتلر، آماده می‌کند. فلورانس پیو، آستین باتلر، لئا سیدوکس و کریستوفر واکن در کنار بازیگران این فیلم، خاویر باردم، جاش برولین، ربکا فرگوسن و دیو باتیستا، به آنها می‌پیوندند.

تریلر و زمان انتشار قسمت دوم فیلم Dune

دنیس ویلنوو با اقتباس از نیمه دوم رمان علمی تخیلی فرانک هربرت، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه را با جان اسپایتز به عهده دارد. ویلنوو در یک کنفرانس مطبوعاتی در کره جنوبی گفت: “برای من، این فیلم بسیار بهتر از «قسمت اول» است. رابطه‌ای بین شخصیت‌ها وجود دارد. من سعی می‌کردم به شدت و کیفیتی از احساسات برسم که با «قسمت اول» به آن نرسیدم و با «قسمت دوم» به آن رسیدم. نمی‌گویم فیلم بی‌نقص است، اما خیلی خوب هست.”

ویلنوو اضافه کرد که در حال حاضر در حال نوشتن “Dune: Messiah” برای تکمیل این سه گانه است. با این حال، ویلنوو اعلام کرد که از آنجایی که «Dune» و «قسمت دوم فیلم Dune» پشت سر هم فیلم‌برداری شدند، «Dune: Messiah» با فاصله بیشتری تولید خواهد شد. قسمت دوم فیلم Dune اول مارس در سینماها نمایش داده می‌شود. آخرین تریلر را می‌توانید در این قسمت تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن