logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فیلم Dune

فیلم Dune قسمت دوم ساخته دنیس ویلنوو بار دیگر در تقویم اکران در حال حرکت است. برادران وارنر و لجندری تایید می‌کنند که این فیلم حماسی فضایی از اول مارس اکران خواهد شد. فیلم Dune قسمت دوم از رمان علمی-تخیلی مهم فرانک هربرت اقتباس گرفته شده است. اولین فیلم به طور همزمان در سینماها و در پلتفرم انتشار مکس در نوامبر ۲۰۲۱ اکران شد و ۴۰۲ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. همچنین ۱۰ نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم را به دست آورد و برنده اسکار برای موسیقی متن اصلی، صداگذاری، تدوین فیلم، فیلمبرداری، طراحی تولید و جلوه‌های بصری شد.

تیموتی شالامه، زندایا، ربکا فرگوسن، جاش برولین، دیو باتیستا، استلان اسکارسگارد، شارلوت رمپلینگ و خاویر باردم، بازیگران اصلی Dune ویلنوو، همگی برای فصل دوم بازگشته‌اند. از تازه واردان این فرنچایز می‌توان به کریستوفر واکن، آستین باتلر، فلورانس پیو و لئا سیدوکس اشاره کرد.

آیا فیلم Dune قسمت سوم خواهد داشت؟

ویلنوو در مصاحبه اخیر با Empire، امیدواری خود را برای سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های حماسی علمی تخیلی به اشتراک گذاشت و گفت: “اگر من موفق به ساخت یک سه گانه شوم، این رویا خواهد بود.”

در خلاصه داستان رسمی فیلم Dune قسمت دوم از برادران وارنر و لجندری آمده است: «این فیلم به بررسی سفر اسطوره‌ای پل آتریدس می‌پردازد که با چانی و فریمن متحد می‌شود در حالی که در مسیر جنگ انتقام‌جویی از توطئه‌گرانی است که خانواده‌اش را ویران کردند. او در مواجهه با انتخابی بین عشق زندگی‌اش و سرنوشت جهان شناخته شده، تلاش می‌کند تا از آینده‌ای وحشتناک جلوگیری کند که فقط خودش می‌تواند پیش‌بینی کند.»

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن