logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
اجباری شدن سن در کوئست

متا اعلام کرد که یک ویژگی اجباری تأیید سن را در پلتفرم کوئست اضافه می کند، می تواند مانعی سخت برای دسترسی کاربران جوان به برنامه هایی ایجاد کند که مناسب سن آنها نیستند. طی چند روز آینده از کاربران خواسته می‌شود تا سن خود را با وارد کردن مجدد تاریخ تولد خود تایید کنند، که اساسا کاربران را بر اساس سه گروه سنی خاص تقسیم می‌کند: بزرگسالان، نوجوانان و کودکان.

  • بزرگسالان (۱۸+): می توانند بین پروفایل های خصوصی یا عمومی انتخاب، نمایان بودن فعالیت را کنترل و تعاملات فالوور را مدیریت کنند.
  • نوجوانان (۱۳-۱۷): به طور پیش‌فرض دارای پروفایل‌های خصوصی، کنترل درخواست‌های فالوور و مشاهده فعالیت‌ها و همچنین ابزارهای نظارت والدین در دسترس هستند.
  • کودکان (۱۰-۱۲): برای راه اندازی حساب، با تنظیمات سختگیرانه حریم خصوصی و کنترل والدین بر دسترسی به برنامه، به تأیید والدین نیاز دارند.

به نظر می رسد کاربرانی که نمی خواهند تاریخ تولد واقعی خود را در کوئست درج کنند، انتخاب زیادی در این مورد ندارند. متا به کاربران این امکان را می دهد که یک پنجره ۳۰ روزه را دوباره وارد کنند، در غیر این صورت ممکن است حساب های کوئست به طور موقت تا زمانی که شما این کار را انجام دهید مسدود شوند. علاوه بر این، این شرکت در وبلاگ پست اعلامی می‌گوید که کاربران می‌توانند با تأییدیه متا، تاریخ‌های تولد نادرست قبلی را مجددا ارسال کنند، که یا با ارسال شناسه یا کارت اعتباری انجام می‌شود.

در حالی که متا تعدادی از فرم‌های شناسایی مانند شناسه‌های صادر شده توسط دولت و کارت‌های متعدد غیر دولتی مانند کارت‌های کتابخانه و کارت دانشجویی را می‌پذیرد، این شرکت در دستورالعمل‌های پذیرش شناسه خود می‌گوید آنها به شما اجازه می‌دهند هر گونه اطلاعات غیر ضروری را پوشش دهید.

متا سال گذشته اعلام کرد که شرایط سنی کاربران کوئست را کاهش داده است و حداقل سن ۱۳+ قبلی را به ۱۰+ کاهش داده است. این تغییر خط‌مشی برای اولین بار حساب‌های مدیریت شده توسط والدین را به پلتفرم Quest آورد که به والدین اجازه می‌دهد مواردی مانند محدودیت‌های زمان صفحه نمایش، تنظیمات حریم خصوصی و ایمنی و دسترسی به انواع خاصی از محتوا را مدیریت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن