logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
Animal رنبیر کاپور

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط ComScore، حماسه غرق در خون بالیوود Animal رنبیر کاپور ساخته ساندیپ وانگا ردی با بازی رنبیر کاپور، با ۴۲.۱ میلیون دلار به عنوان فیلم شماره ۱ جهان شناخته شد. فیلم Animal رنبیر کاپور در ۳۸ قلمرو جهانی منتشر شد. در فیلم Animal رنبیر کاپور، او نقش پسر ثروتمندترین مرد هند را بازی می‌کند (با بازی آنیل کاپور) که نقش آنتاگونیستی با بازی بابی دیول (اشرام) را بازی می‌کند.

بعد از Animal رنبیر کاپور چه فیلم هایی پرفروش هستند؟

در جایگاه دوم، فیلم اکشن «Napoleon» به تهیه کنندگی ریدلی اسکات ۳۵.۷ میلیون دلار در سراسر جهان از جمله ۲۸.۶ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آوردند. در حال حاضر مجموع جهانی آن ۱۳۷ میلیون دلار است.

در جایگاه سوم، «Hunger Games» از لاینزگیت حدود ۲۹.۴ میلیون دلار در سراسر جهان از ۸۸ منطقه در آخر هفته به دست آورد و مجموع فروش بین‌المللی آن را به ۱۲۳ میلیون دلار و فروش جهانی را به ۲۴۴ میلیون دلار رساند. در جایگاه چهارم، «Renaissance»، فیلم کنسرتی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی بیانسه، ۲۷.۴ میلیون دلار، از جمله ۶.۴ میلیون دلار در سطح بین‌المللی و ۲۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی، جایی که عنوان شماره ۱ افتتاح شد، به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن