logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes

رمان‌های «The Hunger Games» نوشته سوزان کالینز یک مجموعه محبوب بزرگسالان جوان است که پس از آن مجموعه‌ای از فیلم‌های اقتباسی موفق را دنبال می‌کنند. رمان پیش درآمد، The Ballad of Songbirds and Snakes، که در می‌۲۰۲۰ منتشر شد، این حماسه را با اکران فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes را ادامه می‌دهد.

فیلم The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ به سینماها می‌آید. طرفداران این فرنچایز مشتاقانه منتظر اکران این فیلم هستند. داستانی اساسی که ظهور شخصیت شرور سری، کوریولانوس اسنو را نشان می‌دهد. بازیگران این پیش درآمد آینده شامل تام بلیت در نقش کوریولانوس جوان و ریچل زگلر در نقش لوسی‌گری بیرد هستند. این فیلم توسط مایکل لسلی بر اساس پیش نویسی از مایکل آرنت نوشته شده است. فرانسیس لارنس به عنوان کارگردان بازمی گردد.

بازیگران دیگر شامل پیتر دینکلیج به عنوان نویسنده فکری، هانتر شفر در نقش تیگریس اسنو، پسر عموی کوریولانوس، جاش آندرس ریورا به عنوان ادای احترام از منطقه ۲، جیسون شوارتزمن به عنوان مجری تلویزیونی بازی‌ها، ویولا دیویس به عنوان بازی ساز، فیونولا فلاناگان در نقش مادربزرگ کوریولانوس و دجله و برن گورمن به عنوان رهبر نیروهای حافظ صلح در منطقه ۱۲ می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن