logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
آغاز فیلمبرداری فیلم Avengers 5

آغاز فیلمبرداری فیلم Avengers 5 از سال ۲۰۲۵

طبق جدیدترین گزارش ها، فیلم Avengers 5 مارول به طور رسمی در ژانویه ۲۰۲۵ وارد تولید کامل خواهد شد. این فیلم گروهی که قبلا با نام انتقام‌جویان: سلسله کانگ شناخته می‌شد تا زمانی که مارول پس از اخراج جاناتان میجرز بازیگر سابق کانگ نام آن را تغییر داد، در ابتدا قرار بود در اول ماه مه ۲۰۲۵ اکران شود. با این حال، تا ۱ می ۲۰۲۶ به تعویق افتاد.

این تنها خبر جالبی نیست که در روزهای اخیر درباره فیلم Avengers 5 منتشر شده است. به گفته افشاکننده برجسته MCU، DanielRPK، که مرتباً در مورد پروژه‌های مختلف مارول در حال توسعه در صفحه Patreon خود پست می‌گذارد، به چندین بازیگر مارول گفته شده است که برنامه‌های خود را قبل از تاریخ احتمالی شروع فیلمبرداری فیلم در ژانویه ۲۰۲۵ متوقف کنند.

با این حال، یک گروه از قهرمانان که ظاهراً بخشی از روند کار نیستند، Fantastic Four هستند. آخرین ادعای DanielRPK نشان می‌دهد که اولین خانواده مارول، که اولین حضور خود در MCU را در The Fantastic 4 در سال ۲۰۲۵ انجام می‌دهد، به هیچ عنوان ظاهر نخواهد شد. همانطور که گفته شد، DanielRPK همچنین پیشنهاد می کند که فهرست بازیگران فیلم Avengers 5 بسیار کوچکتر از آنچه در Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame دیده بودیم، خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن