logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
مارول استودیو

فیلم‌های آینده مارول استودیو

پس از اتمام فیلم با Avengers: Endgame، مارول استودیو یک مجموعه ۲۲ فیلمی با عنوان The Infinity Saga را به پایان رساند. در سال San Diego Comic-Con 2022، پس از انجام تغییرات گسترده در طول همه‌گیری، کوین فایگی اعلام کرد که این گروه جدید از مراحل The Multiverse Saga نام خواهد داشت. در حال حاضر، در اینجا لیست کاملی از تمام فیلم‌های آینده مارول استودیو که می‌دانیم در دست ساخت هستند، همراه با بازیگران و جزئیات فیلمبرداری که در حال حاضر تایید شده‌اند، آورده شده است.

فیلم هایی که در آینده توسط مارول استودیو منتشر خواهند شد

 فیلم Deadpool 3

تاریخ انتشار: ۲۶ جولای ۲۰۲۴

وضعیت: فیلمبرداری متوقف شد

کارگردان: Shawn Levy

بازیگران: رایان رینولدز، هیو جکمن، مورنا باکارین، کاران سونی، راب دیلینی، اما کورین و متیو مک فادین

آنچه تاکنون می دانیم: ددپول به طور رسمی به MCU می آید و این فرنچایز می تواند طبق گفته کوین فایگی، رتبه R خود را حفظ کند. در نوامبر ۲۰۲۰، اعلام شد که وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس-لوژلین در کنار رت ریس و پل ورنیک که دو فیلم اول ددپول را نوشته بودند، فیلمنامه را خواهند نوشت. بزرگترین شگفتی این پروژه تا کنون ممکن است این باشد که هیو جکمن پس از مرگ در لوگان، برای بازگشت به عنوان ولورین قرارداد امضا کرده است.

 

فیلم Captain America: Brave New World

تاریخ انتشار: ۱۴ فوریه ۲۰۲۵

وضعیت: در مرحله پس از تولید

کارگردان: جولیوس اوناه

بازیگران: آنتونی مکی، هریسون فورد، دنی رامیرز، کارل لومبلی، شیرا هاس، تیم بلیک نلسون و لیو تایلر

آنچه تاکنون می دانیم: رسما در San Diego Comic-Con 2022 اعلام شد، این ادامه خط داستانی کاپیتان آمریکا اکنون آنتونی مکی را به عنوان نقش اول قرار می دهد، که عنوان را پس از خط داستانی او در The Falcon and the Winter Soldier به عهده گرفته است. مالکوم اسپلمن، مجری برنامه The Falcon and the Winter Soldier، به همراه دالان موسون، نویسنده همکار فالکون و سرباز زمستان، فیلمنامه را می نویسد. کاپیتان آمریکا همچنین هریسون فورد را به MCU می آورد، زیرا او پس از درگذشت ویلیام هرت، نقش تادئوس “تندربولت” راس را بر عهده خواهد گرفت. در جولای ۲۰۲۲، جولیوس اوناه به عنوان کارگردان استخدام شد. فیلمبرداری فیلم Captain America: Brave New World در ۳۰ ژوئن به پایان رسید و اکنون در مرحله پس از تولید است.

 

فیلم Thunderbolts

تاریخ انتشار: ۲۵ جولای ۲۰۲۵

وضعیت: تولید متوقف شد

کارگردان: Jake Schreier

بازیگران: سباستین استن، هانا جان کامن، وایت راسل، جولیا لوئیس دریفوس، فلورانس پوگ، دیوید هاربر، اولگا کوریلنکو و هریسون فورد

گروهی از شخصیت‌های شرور و ضدقهرمانان دور هم جمع می‌شوند و به ماموریت‌هایی برای دولت می‌روند. کمی حال و هوای جوخه انتحاری دارد. در ژوئن ۲۰۲۲، فیلم با جیک شرایر (شهرهای کاغذی) به عنوان کارگردان و اریک پیرسون در حال نگارش فیلمنامه شروع به ساخت کرد. پیرسون همچنین فیلمنامه‌هایی را برای Thor: Ragnarok و Black Widow نوشته است. بازیگران شامل شخصیت‌های قبلیMCU است. مارول استودیو در حال حاضر کار روی Thunderbolts را به دلیل حملات مداوم متوقف کرده است.

 

فیلم Blade

تاریخ انتشار: ۷ نوامبر ۲۰۲۵

وضعیت: تولید متوقف شد

کارگردان:  Yann Demange

بازیگران: ماهرشالا علی

آنچه تاکنون می دانیم: ماهرشالا علی، بازیگر برنده اسکار Moonlight و Green Book مهمان غافلگیرکننده پنل Comic-Con 2019 مارول استودیو بود که به عنوان Blade جدید معرفی شد و جزئیات بیشتری فاش نشد. بسام طارق، کارگردان مغول موگلی، در ژوئیه ۲۰۲۱ با استیسی اوسی-کافور که فیلمنامه آن را نوشته بود، برای کارگردانی قرارداد امضا کرد، اما از آن زمان، هر دو محصول را ترک کردند و یان دمنج اکنون برای کارگردانی با مایکل استاربری امضا کرده است. در حالی که این به صراحت اعلام نشده است، احتمالا این فیلم در نتیجه اعتصابات ادامه دار با مانع دیگری روبرو شده است و احتمالا به این زودی ها فیلمبرداری نخواهد شد.

 

فیلم Fantastic Four

تاریخ انتشار: ۲ می ۲۰۲۵

وضعیت: تولید متوقف شد

کارگردان: Matt Shakman

بازیگران: بعدا اعلام خواهد شد.

آنچه تاکنون می دانیم: در دسامبر ۲۰۲۰، مارول استودیو اعلام کرد که جان واتس – کارگردان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، مرد عنکبوتی: دور از خانه، و سومین فیلم بعدی مرد عنکبوتی، یک ریبوت کاملاً جدید را کارگردانی خواهد کرد. در آوریل ۲۰۲۲، واتس از کارگردانی کنار رفت و از آگوست ۲۰۲۲، مت شاکمن از وانداویژن کارگردانی این فیلم مورد انتظار را بر عهده خواهد داشت. در این مرحله، ما فقط می دانیم که این فیلم بخشی از فاز شش خواهد بود، که فاصله زمانی زیادی بین اولین بار در سال ۲۰۱۹ تا تاریخ اکران مورد انتظارش اعلام شد.

 

فیلم Avengers: The Kang Dynasty

تاریخ انتشار: ۱ می ۲۰۲۶

وضعیت: تولید متوقف شد

کارگردان:  Destin Daniel Cretton

بازیگران: بعدا اعلام خواهد شد.

آنچه تاکنون می دانیم: اساسا هیچ چیز نمی دانیم و مارول استودیو جزئیات خاصی را منتشر نکرده است. این عنوان در جریان Comic-Con 2022 توسط کوین فایج در پانل H Hall H مارول استودیو اعلام شد. به غیر از تاریخ اکرانی که برای ۱ می ۲۰۲۶ تعیین شده است، تنها اطلاعات دیگری که می دانیم این است که کارگردان شانگ چی، Destin Daniel Cretton، برای کارگردانی Avengers: The Kang Dynasty بازخواهد گشت.

 

فیلم Avengers: Secret Wars

تاریخ انتشار: ۷ می ۲۰۲۷

وضعیت: تولید متوقف شد

کارگردان: بعدا اعلام خواهد شد.

بازیگران: بعدا اعلام خواهد شد.

آنچه تاکنون می دانیم: حتی کمتر از آنچه در مورد سلسله کانگ می دانیم. با توجه به آنچه که از مجموعه کمیک‌های Secret Wars می‌دانیم، این فیلم احتمالاً شامل Doctor Doom و Fantastic Four به همراه نقش اول فیلم‌های فاز پنج خواهد بود که زمینه را برای Incursions که مرکز جنگ‌های مخفی هستند آماده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن