logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
رونمایی از اولین خودروی برقی شیائومی

رونمایی از اولین خودروی برقی شیائومی

شرکت چینی گوشی‌های هوشمند شیائومی هفته گذشته نسخه تولیدی خودروی برقی شیائومی مورد انتظار خود به نام SU7 را معرفی کرد. اما تنها چند روز پس از افشای این خبر، غول فناوری به مشتریان احتمالی گفته است که ممکن است شش تا هفت ماه منتظر بمانند تا سفارش آنها برسد.

این خودرو ۴۳۵ مایل برد و ۳۰۰ اسب بخار قدرت را از پیشرانه الکتریکی خود ارائه می دهد. این موفقیت چندانی نیست، با این حال اولین خودروی برقی شیائومی SU7 Pro، در حال حاضر ۱۸ تا ۲۱ هفته زمان تحویل دارد، با یک بار شارژ مسافت خیره‌کننده ۵۱۶ مایل را ارائه می‌کند. همچنین نسخه مکسی وجود دارد که ۴۹۷ مایل برد دارد اما عملکرد آن به ۶۶۳ اسب بخار می رسد

با این حال، بی‌بی‌سی گزارش می‌دهد که مشتریان بالقوه باید تا ۲۷ هفته برای قوی‌ترین مدل‌ها منتظر بمانند. اگرچه نشانه های اولیه برای اولین خودروی برقی شیائومی خوب به نظر می رسند، اما همچنان باید بازی طولانی را انجام دهد و بازار فعلی خودروهای الکتریکی در چین بسیار رقابتی است.

بی وای دی که به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی در کشور مورد ستایش قرار می گیرد، با اشاره به این واقعیت که رشد در انتهای سال گذشته کاهش یافته بود، مشغول عرضه مدل های جدید و کاهش قیمت محصولات موجود خود است. شیائومی به وضوح دارای بودجه لازم برای تامین هزینه‌هایی است که می‌تواند به یک جنگ قیمتی شدید در کشور تبدیل شود، در حالی که بسیاری از صاحب نظران صنعت احساس می‌کنند که تخصص آن در گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها مزیت بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن