logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فیلم White Bird

تریلر فیلم White Bird منتشر شد

فیلم White Bird دنباله‌ای از فیلم Wonder است و A Wonder Story نیز نامیده می‌شود. این فیلم به معنای واقعی کلمه یک داستان شگفت‌انگیز درباره مهربانی است که پیش از این قرار بود در اکتبر ۲۰۲۲ و سپس در آگوست ۲۰۲۳ اکران شود. اکنون تریار جدیدی از این فیلم منتشر شده و تاریخ اکران آن را ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اعلام کرده شده است.

زیباترین و منحصر به فرد‌ترین چیز در مورد این فیلم این است که پرنده سفید داستان جولیان، آگی پولمن را مورد آزار و اذیت قرار داده است. این فیلم به بررسی زندگی جولیان پس از اخراج می‌پردازد و جنبه‌هایی را که اغلب نادیده گرفته می‌شوند، روشن می‌کند که چرا افراد ممکن است چنین رفتاری داشته باشند.

فیلم White Bird موضوعاتی مانند مهربانی، شجاعت، و قدرت را توصیف خواهد کرد. تریلر این فیلم به کارگردانی مارک فورستر که به خاطر داستان سرایی پرطنین خود در فیلم Finding Neverland شهرت دارد و توسط فیلمنامه‌نویس مارک بامبک نوشته شده است.

داستان فیلم White Bird درباره چیست؟

در پرنده سفید، زمانی که جولیان بزرگ می‌شود و سهم خود را از مشکلات زندگی واقعی به دست می‌آورد، مادربزرگش (میرن)، داستانی از خودش برای او تعریف می‌کند تا او را بالا ببرد و برای دنیا آماده کند. داستان او در مورد یافتن عشق در فرانسه تحت اشغال نازی هاست، جایی که یک پسر او را از خطرات مرگبار پناه می‌دهد و مادر پسر همه چیز را به خطر می‌اندازد تا او را ایمن نگه دارد. این اساسا روشی است که او از اهمیت مهربانی و اینکه چگونه برای همیشه زنده می‌ماند، به جولیان می‌گوید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن