logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
اسپین اف های نتفلیکس

به نظر می‌رسد نتفلیکس همان اشتباهی را انجام می‌دهد که هر استودیو بزرگی انجام می‌دهد – با پرش به سمت راه‌اندازی فرنچایزهای بزرگ و جهان‌های سینمایی از موفقیت‌های آزمایش نشده. به گفته بلومبرگ، نتفلیکس در حال حاضر در حال توسعه یک اسپین آف از Wednesday است که این بار بر روی عمو فستر اثر فرد آرمیسن تمرکز دارد. این خبر حتی قبل از شروع تولید در فصل ۲ Wednesday منتشر می شود.  گزارش بلومبرگ می‌گوید نتفلیکس قصد دارد مجموعه‌ای از برنامه‌های “خانواده آدامز” را برای موفقیت Wednesday ایجاد کند. این بدان معناست که اگر این برنامه کارساز نشد، آنها هنوز برنامه‌های دیگری برای امتحان کردن دارند.

این همه برنامه نیست. طبق گزارش‌ها، این توزیع کننده فیلم آمریکایی همچنین به دنبال گسترش دنیای فیلم‌های «Extraction» کریس همسورث با یک برنامه تلویزیونی است. شگفت‌آورتر اینکه Peaky-Blinders نیز بخشی از این گزارش است و نتفلیکس امیدوار است بنا به دلایلی آن را به یک فرنچایز تبدیل کند. اسپین‌آف‌های تلویزیونی پیشنهادی Peaky-Blinders شامل نمایشی بر زن خانواده شلبی، پولی (که نیاز به بازنویسی دارد، از آنجایی که هلن مک‌روری در سال ۲۰۲۱ درگذشت) تمرکز دارد.

مسلما بزرگترین و عجیب ترین اخبار نتفلیکس در آخر هفته و خارج از ژاپن منتشر شد. اعلام شد که استریمر قرار است نسخه بازسازی شده «One Piece» را توزیع کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن