logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
دانلود فیلم ورود و خروج ممنوع

فروش فیلم ورود و خروج ممنوع از فیلم فسیل پیشی گرفت. در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، “هتل” ساخته مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم شناخته شده است. این فیلم با فروش ۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان و جذب ۱۴۶ هزار و ۱۰۶ تماشاگر در ۲ هزار و ۱۴ سانس و ۳۶۹ سالن سینما، درصدد تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین آثار سینمایی این دوره بوده است.

فیلم دوم در لیست فروش این سه روز، “ویلای ساحلی” به کارگردانی کیانوش عیاری با بازی رضا عطاران و پژمان جمشیدی است که با فروش ۵ میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان و جلب توجه ۱۰۸ هزار و ۷۰۰ تماشاگر، در رقابت با “هتل” ایستاده است. در حالی که “هتل” با ۹۵۳ سانس و ۲۳ سالن بیشتر، نسبت به “ویلای ساحلی” از لحاظ تعداد نمایشگاه‌ها بهره‌مند بوده است.

در ردیف سوم، فیلم ورود و خروج ممنوع به کارگردانی روحانی معمم امید آقایی جلیانی، با بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی و نیوشا ضیغمی قرار گرفته است. فیلم ورود و خروج ممنوع با فروش ۲ میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان و جذب ۴۴ هزار و ۱۸۱ تماشاگر در ۷۶۷ سانس و ۲۲۲ سالن سینما، در جایگاه سوم قرار دارد.

در میان سایر فیلم‌ها، “فسیل” به کارگردانی کریم امینی، با فروش نزدیک به ۲۹۷ میلیارد تومان و جلب توجه ۱ میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان، در جدول فروش چهارم قرار گرفته است. این فیلم با اکران از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون، در کل با ۱۸۹ سالن و ۵۸۷ سانس به طور میانگین در هر سانس ۵۴.۹ نفر تماشاگر داشته است. در آخرین مطالب گزارش، ذکر شده است که در مجموع، سینماهای ایران در این سه روز تعداد ۲۳ فیلم را به تماشاگران ارائه داده‌اند، که باعث جلب ۲۰ میلیارد و ۹۵۲ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۵۰۰ تومان فروش و جذب ۴۱۸ هزار و ۶۶۳ نفر تماشاگر شده‌اند. میانگین تعداد تماشاگر در هر سانس نیز ۵۰.۲ نفر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن