logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
تماشا سریال The Regime

کیت وینسلت مسئولیت را بر عهده گرفته و آماده است تا در تیزر سریال The Regime، به دنیا نشان دهد که از چه چیزی ساخته شده است. در حالی که لاگین رسمی سریال ابتدا ما را به این باور رساند که این یک درام سیاسی جدی خواهد بود. گویی وینسلت به اندازه کافی نام بزرگی برای جلب علاقه ما نبود. سرجوخه زوبک از Schoenaerts تنها مردی است که صدراعظم وینسلت در طول سفر خود به صدر عرصه سیاسی به آن نیاز دارد.

در حالی که او به تنهایی خوب کار می‌کرد و حلقه درونی خود را کاملا ایزوله نگه می‌داشت، کمک و وفاداری سرجوخه به دیکتاتوری او کمک می‌کند. سرجوخه زوبک که یک نیرو وفادار و واقعی است، بلافاصله در صف با صدراعظم قرار می‌گیرد و از هر حرکت او حمایت می‌کند.

به نظر می‌رسد وینسلت و HBO نمی‌توانند برای مدت طولانی از یکدیگر دور بمانند و ما از این موضوع هیجان زده‌ایم! این بازیگر برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای درام دوره‌ای، میلدرد پیرس، با این شبکه همراه شد، نقشی که باعث شد بازیگر آواتار راه آب جایزه امی دریافت کند. سپس، در سال ۲۰۲۱، وینسلت در سریال محدود درام جنایی HBO با نام Mare of Easttown ظاهر شد که امی دیگری برای او به ارمغان آورد.

تیزر جدید سریال The Regime

جدیدترین تیزر سریال The Regime منتشر شده است. این سریال در تاریخ ۳ مارس از شبکه HBO پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن