logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فصل دوم The Last of Us

باورش سخت است که تقریبا یک سال از نمایش The Last of Us در شبکه HBO می‌گذرد. اقتباس از فرنچایز موفق بازی‌های ویدیویی به همین نام یکی از بهترین نمایش‌های سال است. این باعث شده است که انتظار برای فصل ۲ برای طرفداران کمی غیرقابل تحمل باشد، به خصوص با اعتصاب‌های نویسنده و بازیگر که به طور رسمی در اوایل پاییز به پایان رسید. با پایان یافتن هر دو اعتصاب، طرفداران نکاتی درباره زمان شروع تولید فصل ۲ در هفته‌های بعد دریافت کردند. با این حال، اکنون به لطف کریگ مازین، مجری برنامه، تاریخ رسمی برای شروع فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us داریم.

در پانل بزرگتر Writers Room که توسط Variety میزبانی شد، Mazin تایید کرد که تولید فصل ۲ در ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. این بدان معناست که پدرو پاسکال و بلا رمزی به زودی به ترتیب در نقش جوئل میلر و الی ویلیامز در آخرالزمان کوردیسپس بازخواهند گشت. فصل اول به همان اندازه که یک اقتباس می‌توانست به بازی وفادار ماند، جوئل وظیفه قاچاق یک دختر آلوده را به کشوری پر از زامبی بر عهده گرفت. این فقط طرح اصلی است، اما مانند بازی‌ای که الهام گرفته از آن بود، Last of Us یک داستان غم انگیز از بقا و عشق بود.

ابی اندرسون قرار است در فصل دوم معرفی شود. علاوه بر جوئل و الی، او مهمترین شخصیت در کل جهان است. اگر شما آن را بازی نکرده باشید، هیچ جزئیات داستانی از قسمت دوم را خراب نمی‌کنیم. فصل دوم یکی از بهترین داستان‌های نوشته شده و قابل تامل در هر رسانه‌ای است. به همین دلیل است که آن هم هیجان‌انگیز و هم ترسناک خواهد بود.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Last of Us

هنوز تاریخ انتشار فصل ۲ Last of Us مشخص نشده است، اما با توجه به این پیشرفت هیجان انگیز باید در سال ۲۰۲۵ منتظر آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن