logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
بیماری ترانه علیدوستی

بیماری ترانه علیدوستی نگران کننده نیست

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرد که دخترش، با یک «بیماری سخت» دست و پنجه نرم می‌کند، اما در حال حاضر وضعیت او «خوب» است. طبق گزارش ها، مادر این بازیگر در پاسخ به سوالات کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره‌ی وضعیت سلامتی دخترش گفت: من تازه توانستم کمی آرامش پیدا کنم و به این سوالات پاسخ بدهم. حال ترانه خوب نبوده، اما حالا اوضاعش بهتر شده است.

او اضافه کرد: لطفاً برای ترانه دعا کنید. مبارزه با بیماری سخت است، به‌خصوص وقتی علت آن مشخص نباشد. از همه‌ی دوستان و طرفداران او می‌خواهم که برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند. او همچنین از مردم خواست که فعلاً درباره‌ی بیماری ترانه علیدوستی سوالی نپرسند. مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم خیلی نگران بودم، اما حالا نگرانی‌هایم کمتر شده است و به همین دلیل است که نگرانی دوستان و طرفدارانش را درک می‌کنم.

بیماری ترانه علیدوستی چیست؟

ترانه علیدوستی به بیماری‌ای به نام سندرم DRESS (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) مبتلا شده که یک واکنش حساسیتی شدید به برخی داروهاست.  خبرنگار سینما پیگیر وضعیت سلامتی ترانه علیدوستی شد و تایید کرد که این بازیگر حدود ۶ ماه پس از آزادی از زندان دچار این سندرم شده است. بیماری DRESS زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن به شکل افراطی به برخی داروها واکنش نشان می‌دهد و باعث علائمی چون تب، ناهنجاری‌های خونی، و التهاب اعضای داخلی بدن می‌شود.

براساس گزارش‌های منتشرشده، خوشبختانه ترانه علیدوستی به‌موقع متوجه این سندرم شده و اقدامات درمانی لازم را از ماه‌ها پیش به طور محرمانه آغاز کرده است. او با پیگیری چندین روش درمانی و مصرف داروهای مناسب توانسته این سندرم را تا حد زیادی کنترل کند و به شرایط عادی نزدیک شود. این روند درمانی همچنان ادامه دارد تا او بهبودی کامل خود را به دست آورد.

گفته می‌شود که بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان کسری تهران، که باعث نگرانی‌های زیادی هم شده بود، به علت نیاز به مراقبت‌های ویژه و کاهش سطح اکسیژن خون بوده و چند روز به طول انجامیده است. اما اکنون حال او خوب است و در مسیر بهبودی کامل قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن