logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
زمان انتشار سریال Shogun

تاریخ انتشار سریال Shogun

در سال ۲۰۱۸ بود که FX برای اولین بار اعلام کرد که از سریال Shogun اقتباس می‌کنند، رمانی فوق‌العاده از جیمز کلاول که قبلا در یک مینی سریال تلویزیونی در سال ۱۹۸۰ اقتباس شده بود. برای مشخص کردن مدت زمان تولید، مینی سریال همزمان با اقتباس سریال “What We Do in the Shadows” که اکنون در فصل پنجم خود به سر می‌برد، اعلام شد. این شبکه که به عنوان “حماسه حماسی جنگ، شور و قدرت در ژاپن فئودال اتفاق می‌افتد” توصیف می‌شود، به نظر می‌رسد که شروع به آماده‌سازی برای سریال Shogun تا یکی از اولین موفقیت‌های بزرگ سال آینده باشد.

در سال ۲۰۲۰، تیم ون پتن، تهیه‌کننده و کارگردان «بازی تاج و تخت» قرار بود این سریال را تولید کند، اما بر اساس اطلاعات جدیدی که قبل از انتشار سریال دریافت شد، به نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

تاریخ انتشار سریال Shogun

سریال Shogun در سطح جهانی بین کانال FX و انواع کانال‌های پخش جریان دارد. در ایالات متحده، طرفداران می‌توانند در اوایل فوریه این سریال را در Huluتماشا کنند. این مجموعه ۱۰ قسمتی هر هفته قسمت‌های جدیدی را عرضه می‌کند، بنابراین اگر قصد تماشای بی‌نظیر را دارید، باید منتظر بمانید تا هر ۱۰ قسمت به یک پلتفرم پخش تبدیل شود.

داستان سریال Shogun

اقتباسی از رمان موفق جیمز کلاول در سال ۱۹۷۵ به همین نام، “شوگان” در ژاپن فئودالی چند ماه قبل از نبرد انتقادی سکیگاهارا در سال ۱۶۰۰ اتفاق می‌افتد. این نبرد جرقه جنگ داخلی را می‌زند. هیرویوکی سانادا، تهیه‌کننده، در نقش «لرد یوشی توراناگا» بازی می‌کند که برای جان خود می‌جنگد، زیرا دشمنانش در شورای نایب‌ها علیه او متحد می‌شوند. هنگامی که یک کشتی مرموز اروپایی در یک دهکده ماهیگیری در مجاورت فرو رفته پیدا می‌شود، خلبان انگلیسی آن، “جان بلکثورن” (Cosmo Jarvis)، اسراری را در خود دارد که می‌تواند به توراناگا کمک کند تا نفوذ هولناک دشمنان خود بلکثورن را نابود کند. سرنوشت توراناگا و بلکثورن به طور جدایی ناپذیری به مترجم آنها، «تودا ماریکو» (آنا ساوای)، یک نجیب زاده مسیحی مرموز و آخرین نفر از یک خط رسوایی گره خورده است. ماریکو در حین خدمت به اربابش در میان این چشم‌انداز پرتنش سیاسی، باید همراهی تازه‌اش را با بلکثورن، تعهدش به ایمانی که او را نجات داد و وظیفه‌اش در قبال پدر مرحومش را آشتی دهد.

داستان به طور کلی بر اساس سو استفاده‌های واقعی ویلیام آدامز، یک دریانورد انگلیسی است که در ژاپن با نام «میورا آنجین» شناخته می‌شود. در سال ۱۹۸۰، این رمان با یک مینی سریال به یاد ماندنی ۹ ساعته با بازی ریچارد چمبرلین، توشیرو میفون، یوکو شیمادا و جان ریس دیویس اقتباس شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن