logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور اخیرا اولین اسکار خود را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم اوپنهایمر دریافت کرد. اما این موفقیت به این معنا نیست که او فرصتی برای تکرار نقش خود، یعنی مرد آهنی، در آینده را رد خواهد کرد. داونی در طی یک مصاحبه جدید با Esquire، تمایل خود را برای همکاری مجدد با مارول تکرار کرد.

داونی گفت: خوشحالم. “این نقش بخشی جدایی ناپذیر از DNA من است. آن نقش من را انتخاب کرد.” البته، یک پیچیدگی بزرگ وجود دارد که ممکن است بازگشت داونی را دشوار کند. تونی استارک در فیلم Avengers: Endgame در جریان نبرد نهایی با تانوس جان باخت و در پایان فیلم مراسم تشییع جنازه‌ای با حضور پرشور داشت. با توجه به فیلم‌های چندجهانی اخیر مارول، این احتمال وجود دارد که داونی بتواند نسخه متفاوتی از مرد آهنی را بازی کند.

همچنین سال گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مارول در تلاش است تا تمام ستارگان اصلی انتقام جویان را بازگرداند. از آن زمان تا کنون هیچ صحبت دیگری در مورد این موضوع وجود نداشته است. فیلم Avengers 5 که قبلا با نام Avengers: The Kang Dynasty شناخته می‌شد، در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ اکران می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن