logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
سریال Rings of Power

جنگ بر سر سرزمین میانه با فصل آینده سریال Rings of Power ادامه خواهد یافت. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، فصل دوم حلقه‌های قدرت قرار است در سال ۲۰۲۴ به نمایش درآید. اگر برنامه پخش شبیه به فصل ۱ باشد، این سریال احتمالا در ماه سپتامبر بازمی‌گردد.

در فصل دوم سریال Rings of Power چه اتفاقی خواهد افتاد؟

باید دید در فصل ۲ چه اتفاقی می افتد، اما از آنجایی که سریال بر اساس The Silmarillion ساخته شده است، این متن باید نکاتی را در مورد آنچه که در آینده رخ می دهد ارائه دهد. در کتاب تالکین، شاه فرازون و ارتشش به سرزمین میانه رفتند و سائورون را به عنوان زندانی خود به نومنور آوردند. از آنجایی که پادشاه تار-پالانتیر در فصل ۱ درگذشت، به طور ضمنی گفته می شود که فارازن تاج و تخت را غصب خواهد کرد، زیرا ملکه نایب السلطنه میریل به خانه باز می گردد.

بنابراین، مخاطبان می‌توانند در نهایت شاهد حکمرانی سائورون بر نومنور به‌عنوان مشاور فارازون باشند که منجر به تلاش برای حمله به والینور و نابودی نومنور می‌شود، همانطور که در رؤیای گالادریل از سیل بزرگی که شهر را می‌سوزاند، پیش‌بینی می‌شود. به همین ترتیب، فصل اول الف‌ها را نشان داد که سه حلقه اول قدرت را با کمک هالبراند جعل می‌کردند، اما گالادریل متوجه شد؛ زیرا دوست و متحدش سائورون در لباس مبدل بود.

ایجاد حلقه های قدرت باقی مانده

اگرچه تنها سه حلقه قدرت تا کنون ساخته شده است، فصل دوم می‌تواند نشان دهد که حلقه‌های باقی مانده به کوتوله‌ها و ۹ مردی که توسط سائورون فاسد شده و به نازگول تبدیل می‌شوند، داده شده است. بنابراین، مخاطبان ممکن است ببینند که گالادریل با عواقب جعل سه حلقه اول علیرغم آگاهی از هویت واقعی هالبراند مواجه می شود.

در مورد دورف ها، فصل ۲ ممکن است نشان دهد که آنها اکنون که سائورون کشف شده است، درهای عرفانی دورین را به خزاددوم مهر می زنند. با این حال، این ممکن است آنها را با چیز بسیار بدتری گرفتار کند، زیرا فصل ۱ نشان داد که استخراج آنها یک Balrog را از خواب عمیق خود در زیر زمین بیدار کرده است. به نظر می رسد این باعث می شود که دیو آتشین از اعماق خزیده، خزاددوم را نابود کند و تبدیل به موجودی به نام دورین بانه شود، که گندالف در The Fellowship of the Ring با او می جنگد.

چه کسی در فصل دوم سریال Rings of Power بازی می کند؟

در حالی که بسیاری از بازیگران اصلی برای سریال Rings of Power فصل ۲ بازخواهند گشت، بازیگر سم هزلدین به جای جوزف ماول، رهبر سقوط کرده جن و ارک، آدار را به تصویر خواهد کشید. باید دید آیا هزلدین می‌تواند به عملکرد ماول در نقش شخصیت شرور غم‌انگیز، که یکی از نکات برجسته فصل قبل بود، عمل کند یا خیر.

به همین ترتیب، در فصل ۲ بازیگران جدید گابریل آکوودیک، یاسن آتور، بن دنیلز، آملیا کنورث، نیا تاول، نیکلاس وودسون، الیور آلوین-ویلسون، استوارت بومن، گاوی سینگ چرا، ویلیام چاب، کوین الدون، ویل کین، سلینا لو حضور خواهند داشت.

آیا تریلر فصل دوم سریال Rings of Power وجود دارد؟

اگرچه فصل دوم سریال Rings of Power  برای سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، اما هنوز تریلری برای نمایش آنچه در انتظار تماشاگران است وجود ندارد. به نظر می رسد فصل دوم یک داستان تاریک‌تر و سرگرم‌کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن