logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
انتشار فیلم Rebel Moon 2

انتشار تریلر فیلم Rebel Moon 2

نتفلیکس اولین تریلر فیلم Rebel Moon 2 به کارگردانی زک اسنایدر را منتشر کرد، پایانی بر حماسه علمی تخیلی دو قسمتی او که هفته گذشته منتشر شد. قسمت نهایی و پر اکشن در ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد. فیلم Rebel Moon 1 چند روز پیش در ۲۱ دسامبر اکران شد و به رتبه ۱ جدول فیلم‌های برتر نتفلیکس رسید. این فیلم درباره سربازی تنها به نام کورا (سوفیا بوتلا) است که زندگی آرام و جامعه از مردم به نام ولد کشف کرده است. او زندگی خود را در مبارزه با Imperium، امپراتوری سلطنتی بین کهکشانی شیطانی با ماموریت کنترل کل کهکشان پشت سر گذاشته است.

در فیلم Rebel Moon 2 زندگی جدید کورا به طرز غم انگیزی قطع می‌شود و زمانی که آتیکوس نوبل (اد اسکرین) به نمایندگی از رهبر امپریوم، بالیساریوس (فره فی) از سیاره او بازدید می‌کند، دوباره وارد جنگ می‌شود. کورا گروهی از مبارزان شامل گونار (میشیل هویسمن)، داریان بلاداکس (ری فیشر)، کای (چارلی هانام) و روباتی به نام جیمی (با صدای آنتونی هاپکینز) را برای رهبری مقاومت خود به خدمت می‌گیرد.

در پایان «قسمت اول»، کورا ظاهرا نوبل را می‌کشد، فقط برای اینکه بالیساریوس او را زنده کرد و دستور داد کورا را برای اعدام بازگرداند. تریلر جدید Rebel Moon 2 سکانس‌های نبرد شدیدتری را نشان می‌دهد که کورا نیروهای جدید خود را آموزش می‌دهد. در ثانیه‌های پایانی، نوبل را نشان می‌دهد که از خود راضی به سمت کورا می‌رود و می‌پرسد: “به من بگو اینجا می‌خواهیم به چه چیزی برسیم؟”

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن