logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فیلم Rebel Moon 2

زمان انتشار فیلم Rebel Moon 2 اعلام شد

زمان آن نزدیک است که شورشیان زک اسنایدر در Rebel Moon 2 جنگی را آغاز کنند. تنها چند روزی از دنباله فیلم Rebel Moon به رهبری سوفیا بوتلا فاصله داریم. با نگاهی به جدیدترین پوستر فیلم می توانیم حدس بزنیم که قسمت بعدی چقدر می تواند وحشیانه باشد. هر شخصیت از کورا تا نوبل کاملا روی پوستر مشخص شده است و اسلحه انتخابی آنها به یک جنگ حماسی بین کهکشانی اشاره دارد.

پس از اتفاقات فیلم اصلی، کورا و قهرمانان بازمانده را می بینیم که در کنار مردم شجاع  دهکده برای دفاع از خانه خود آماده می شوند. اما این جاده آسان نیست. تصاویر و تریلری که قبلا فاش شده بود، کورا را می‌دید که در حال تلاش برای ایجاد فرم گروه برای مبارزه بزرگ است و کارگردان از ویژگی‌هایی مانند سکانس‌های اکشن استادانه، خشونت و تعداد زیادی نماهای اسلوموشن استفاده می‌کرد.

زک اسنایدر می خواهد جهان Rebel Moon 2 را بیشتر گسترش دهد

این فیلم جزو سرمایه‌گذاری‌های بزرگ نتفلیکس در تلاش برای یافتن فرانچایز بین کهکشانی خود محسوب می‌شود، جهان در حال حاضر با کتاب‌های کمیک پیش درآمد و یک بازی ویدیویی که اواخر امسال منتشر می‌شود، گسترش یافته است. در حالی که انتظار می‌رود این فیلم‌ها سه‌گانه باشند، کارگردان برنامه‌هایی را برای فیلم‌های آینده نیز در صورت نیاز فاش کرد: «اگر بخواهیم جلو برویم و فیلم‌های بیشتری بسازیم، هدف را می‌دانیم». اسنایدر افزود: «فکر می‌کنم در یک دنیای ایده‌آل، قطعا دنباله های طولانی تری از Rebel Moon  خواهیم داشت و در آن زمان خوشحال می‌شوم که آن را به شخص دیگری بسپارم. اما من می‌دانم که می‌خواهم با آن چه کار کنم.» فیلم Rebel Moon 2 در ۱۹ آوریل اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن