logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
نیسان آبی 2

نیسان آبی ۲ به تازگی شروع شده و علاوه بر این، دو سریال دیگر نیز به زودی منتشر خواهند شد. “شریک جرم” ساخته مازیار میری از امروز در دسترس پلتفرم‌های اینترنتی قرار می‌گیرد و “گناه فرشته” به کارگردانی حامد عنقا از اول دی پخش خود را آغاز می‌کند.

فصل اول سریال “نیسان آبی” در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد و موفقیت چندانی کسب نکرد. داستان دو مرد به نام‌های جمشید و رضا را با بازی حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور و علیرضا خمسه دنبال می‌کرد که عاشق دو خواهر به نام‌های زری و پری شده‌اند و با آنها ازدواج کرده‌اند.

نیسان آبی ۲ حاوی بازیگرانی همچون حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی و سایر هنرمندان است و امیدواریم با این تجربه جدید، توانایی جلب توجه تماشاگران را داشته باشد.

بعد از نیسان آبی ۲، سریال “شریک جرم” نیز دومین اثر عاشقانه مازیار میری است که پس از سریال “خسوف”، تازه‌ترین قسمت آن امروز منتشر شده است. این سریال با حضور مازیار میری و همایون اسعدیان در دنیای جنایی-عاشقانه جذاب است.

سریال “گناه فرشته” به کارگردانی حامد عنقا با حضور شهاب حسینی به زودی روی آنتن می‌رود. این سریال با حضور شهاب حسینی و بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی و سایر بازیگران، داستانی پر از احساسات را به تصویر می‌کشد و عنوانی است که به طور غیررسمی در مورد آن اطلاعات منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن