logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
جدیدترین فیلم های ماه

انتشار جدیدترین فیلم ها در ماه آوریل

جدول جدیدترین فیلم ها در ماه آوریل مشخص شد.

 

لیست کامل جدیدترین فیلم ها

فیلم اولین طالع نحس (The First Omen)

تاریخ انتشار: در حال حاضر (در سراسر جهان)

این فیلم به کارگردانی آرکاشا استیونسون، پیش درآمد فیلم محبوب The Omen محصول ۱۹۷۶، جز جدیدترین فیلم های ترسناکی است که تلاش می‌کند شکاف‌های داستان فرانچایز خود را پر کند. نل تایگر فری، توفیک برهوم، سونیا براگا، رالف اینسون و بیل نیگی از جمله بازیگران اصلی فیلمی هستند.

خلاصه داستان آن بدین گونه است زمانی که یک زن جوان آمریکایی به رم فرستاده می شود تا زندگی خود را برای خدمت به کلیسا آغاز کند، با تاریکی مواجه می شود که باعث می شود ایمان خود را زیر سوال ببرد و توطئه وحشتناکی را کشف می کند که امیدوار است باعث تولد شیطان مجسم شود.

 

فیلم رویاهای ربات (Robot Dreams)

تاریخ انتشار: اکنون (بریتانیا)، ۱۱ آوریل (استرالیا)، ۳۱ مه (ایالات متحده)

فیلم رویاهای ربات، در لیست جدیدترین فیلم ها، به احتمال زیاد در لیست فیلم های جدید بسیاری از افراد که باید آن ها را ببینند نباشد، اما باید باشد. این فیلم تراژیکمدی متحرک در اسکار امسال نامزد بهترین انیمیشن بلند شد.

در این فیلم صامت اسپانیایی-فرانسوی، سگی انسان نما که در سال ۱۹۸۴ در نیویورک زندگی می کند، بازی می کند. داگ که از تنها بودن خسته شده، رباتی را می سازد تا از زندگی لذت ببرد. متأسفانه، این زوج مجبور به جدایی می شوند، اما آیا آنها هرگز راه خود را به یکدیگر پیدا خواهند کرد؟

پابلو برگر که بیشتر به خاطر کارش در فیلم‌های اسپانیایی زبان Abracadabra و Blancanieves شناخته می‌شود، کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد.

 

فیلم جنگ داخلی (Civil War)

تاریخ انتشار: ۱۲ آوریل (ایالات متحده)، ۲۴ آوریل (استرالیا)، ۲۶ آوریل (بریتانیا)

یک درام اکشن مبتنی بر جنگ که اگر بشریت مراقب نباشد، داستان آن می‌تواند به واقعیت تبدیل شود، جنگ داخلی یکی دیگر از فیلم‌های توسعه‌یافته A24 است که به نظر می‌رسد برای مخاطبان عمومی خوب عمل کند.

در این فیلم، یکی از جدیدترین فیلم ها، تیمی از روزنامه‌نگاران در سراسر آمریکای نئودیستوپیایی سفر می‌کنند تا درگیری آشکار بین یک دولت دیکتاتوری و یک شبه‌نظامی گسترده مستقر در فلوریدا را مستند کنند.کرستن دانست و جسی پلمونز، واگنر مورا، کیلی اسپانی، نیک آفرمن و استفن مک کینلی هندرسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم ابیگیل ۲۰۲۴ (Abigail)

تاریخ انتشار: ۱۸ آوریل (استرالیا)، ۱۹ آوریل (ایالات متحده و بریتانیا)

به نظر می رسد آوریل ۲۰۲۴ در حال تبدیل شدن به عنوان ترسناک ترین ماه سال بعد از اکتبر است. در واقع، این فیلم ترسناک، که به عنوان یکی از جدیدترین فیلم ها شناخته می شود، الهام گرفته از فیلم دراکولا و همچنین اولین فال، این ماه نیز اولین نمایش خود را در سینما خواهد داشت.

هنگامی که گروهی از مجرمان بالقوه یک بالرین ۱۲ ساله را می ربایند، تنها کاری که باید انجام دهند این است که ۱۲ ساعت – شبانه – مراقب او باشند تا ۵۰ میلیون دلار جایزه بگیرند. با این حال، بدون اطلاع باند، آنها فرزند یک شخصیت تهدیدآمیز دنیای اموات را ربودند. ملیسا بارارا، دن استیونسون، کاترین نیوتن، جیانکارلو اسپوزیتو و کوین دوراند از جمله نام‌هایی هستند که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند.

 

فیلم چالشگران (Chanllengers)

تاریخ انتشار: ۲۴ آوریل (استرالیا)، ۲۶ آوریل (ایالات متحده و بریتانیا)

فیلم چالشگران به عنوان یکی از جدیدترین فیلم ها که در ابتدا قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۳ اکران شود، به دلیل اعتصابات هالیوود در سال گذشته، به سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ کشیده شد.

زندایا نقش تاشی دانکن را بازی می‌کند، مربی ستاره‌ای تنیس که همسرش آرت را به یک پدیده تنیس در سراسر جهان تبدیل کرده است. هنگامی که آرت به طور ناگهانی خود را در حال شکست می بیند، زندایا او را مجبور می کند تا در یک رویداد “چلنجر” بازی کند، جایی که آرت با بازیکنی در پایین ترین رده تنیس برتر روبرو می شود. با این حال، این زوج نمی دانند که آرت با پاتریک (جاش اوکانر) معشوقه سابق تاشی روبرو خواهد شد.

 

فیلم پسر جهان را می کشد (Boy Kills World)

تاریخ انتشار: ۲۶ آوریل (فقط ایالات متحده)

در فیلم Boy Kills World، در لیست بهترین و جدیدترین فیلم ها، که قرار بود در سال ۲۰۲۳ اکران شود، بیل اسکارسگارد (IT)  در نقش «پسر» نقش آفرینی می کند که پس از کشته شدن خانواده اش توسط هیلدا ون در کوی (فامکه یانسن از مردان ایکس) تلاش برای انتقام را آغاز می کند. سام ریمی (Doctor Strange 2, Evil Dead) در میان تهیه کنندگان متعدد این فیلم است، بنابراین باید از Boy Kills World انتظار داشته باشید که وقتی منتشر می شود، داستانی وحشتناک با تم بزرگسالان ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن