logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
انیمیشن Moana

انیمیشن Moana چه زمانی منتشر می شود؟

دیزنی خبرهایی در مورد تاریخ انتشار بزرگترین برنامه های آینده خود اعلام کرده است. در حالی که The Mandalorian & Grogu، Toy Story 5 و Tron: Ares همگی به زودی منتشر می شوند، انتشار انیمیشن Moana بیشتر از سینماها دور می‌شود. انیمیشن Moana که دواین جانسون در نقش پویانمایی خود در نقش مائویی بازی می‌کند، اکنون قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۶، به پرده سینما برود.

انیمیشن Moana که قرار است توسط توماس کیل، برنده جایزه تونی همیلتون کارگردانی شود، انتظار می رود که از نزدیک به داستان انیمیشن اصلی با تاکید بر فرهنگ و سنت های ساکنان جزایر اقیانوس آرام پایبند باشد. این داستان نوجوان ماجراجوی موآنا را دنبال می کند که برای نجات مردمش در سفری به دریا می رود که او را با خدای مغرور مائویی آشنا می کند و به او کمک می کند تا هویت خود را کشف کند.

کیل اولین کارگردانی بلند سینمایی خود را با موآنا انجام می دهد، اگرچه چهره های زیادی در اطراف خود برای بازسازی خواهد داشت. علاوه بر جانسون، جرد بوش، فیلمنامه نویس فیلم اصلی، با دانا لدوکس میلر برای نوشتن فیلمنامه همکاری خواهد کرد، در حالی که لین مانوئل میراندا برای احیای آهنگ های قدیمی خود بازخواهد گشت. با این حال، یکی از چیزهایی که هنوز برای فیلم در هاله ای از ابهام قرار دارد، بازیگران است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن