logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
علت مرگ متیو پری

علت مرگ متیو پری چه بود؟

علت مرگ متیو پری مشخص شد. اداره معاینه پزشکی لس آنجلس روز جمعه اعلام کرد، متیو، ستاره سریال فرندز به طور تصادفی بر اثر “اثرات حاد کتامین” درگذشت. در ادامه این گزارش آمده است که عوامل موثر در مرگ این مرد ۵۴ ساله که در ۲۸ اکتبر در استخری در خانه‌اش در لس آنجلس پیدا شد، شامل غرق شدن، بیماری عروق کرونر و اثرات بوپرنورفین است که برای درمان استفاده می‌شود.

در این گزارش آمده: در ۲۸ اکتبر، تقریباً در ساعت ۱۶:۰۰، آقای پری در استخر محل اقامت خود یافت شد. پس از تماس با ۹۱۱، امدادگران به صحنه پاسخ دادند و مرگ اعلام شد. در گزارش علت مرگ متیو پری آمده است که او قبل از مرگش تحت درمان تزریقی کتامین قرار گرفته بود، در حالی که گزارش سم شناسی به سطوح بالای این دارو در نمونه‌های خون اشاره کرد. کتامین می‌تواند برای درمان افسردگی و اضطراب استفاده شود.

پس از مرگ او، آنیستون گفت که صبح روز ۲۸ اکتبر با پری پیامک ارسال کرده و معتقد است که او روحیه خوبی دارد و سعی می‌کند زندگی خود را سر و سامان دهد. پری در کنار جنیفر آنیستون، دیوید شویمر، کورتنی کاکس، لیزا کودرو و مت لبلانک به عنوان یکی از شش بازیگر اصلی فیلم دوستان (۱۹۹۴-۲۰۰۴) به شهرت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن