logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
هارتلی در سریال Tracker

CBS آماده است تا با اولین تیزر سریال Tracker، یک قهرمان جدید باحال و حرفه‌ای را به بینندگان معرفی کند. جاستین هارتلی که برای اولین بار پس از This Is Us به تلویزیون شبکه بازگشته است، نقش کولتر شاو را بازی می‌کند، فردی مطمئن که از مهارت‌های خود به عنوان یک ردیاب با حل معماها و نجات جان انسان‌ها استفاده می‌کند. تیزر او را به عنوان یک قهرمان اکشن مرزی ترسیم می‌کند که بیش از حد جذاب است.

ما در نهایت به لطف این فیلم می‌فهمیم که کولتر شاو کیست. یک گرگ تنها که زندگی خود را با شجاعت در بیابانی که هیچ‌کس جرات رفتن به آن را ندارد، می‌سازد و با این شعار زندگی می‌کند که «همه به دنبال چیزی هستند». او در تصمیم‌گیری منطقی و خونسردی تحت فشار علیرغم خطری که او و افرادی که نجات می‌دهد در طبیعت ممکن است با آن مواجه شوند، متخصص است.

با این حال، جدیت و آرامش معمولی که از خود بروز می‌دهد، او را از اظهارات شوخ‌آمیز گاه به گاه در برخورد با دیگران باز نمی‌دارد. با این وجود، گاهی اوقات، شغلش از او می‌خواهد که فراتر از آن برود، به پشت کامیون‌ها بچسبد، با مجرمان درگیر شود و اگر مسیر او را به آنجا برساند، در دره‌ها شیرجه بزند.

کولتر جدا از اینکه یک “قهرمان” حرفه‌ای است، باید در برخورد با خانواده از هم پاشیده خودش که به نظر می‌رسد بر سر سبک زندگی او دودستگی دارند، تعادل برقرار کند. این سریال که بر اساس رمان پرفروش جفری دیور به نام The Never Game ساخته شده است، انتظار می‌رود که در به تصویر کشیدن ماجراجویی‌ها و روابط بقا، به منبع اصلی خود وفادار باشد. رابین وایگرت، ابی مک انانی، اریک گریز و فیونا رنه همگی قرار است به هارتلی در این درام بپیوندند.

زمان پخش سریال Tracker

سریال Tracker فیلمی است که CBS مشتاقانه منتظر ارائه آن به مخاطبان بوده است و آنها در نهایت در اوایل سال آینده پس از سریال Super Bowl LVIII در ۱۱ فوریه آن را پخش خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن