logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فصل دوم House of the Dragon

تریلر فصل دوم House of the Dragon منتشر شد

پس از یک سال انتظار، تاخیرهای متعدد و انتظارات فراوان، بالاخره نگاهی به فصل دوم House of the Dragon انداختیم. در حالی که تا روز انتشار هنوز زمان زیادی باقی مانده است. تیزر تریلر جدیدی که در CCXP منتشر شد. اگر به خاطر داشته باشید، فصل اول House of the Dragon با مرگ تکان دهنده لوسریس ولاریون (الیوت گریهولت)، پسر رینیرا تارگرین (اما دارسی)، به دست (یا آرواره‌های اژدها) ایموند تارگرین (ایوان) به پایان رسید. میچل، پس از اینکه اگون دوم تارگرین (تام گلین-کارنی) تخت آهنین را غصب کرد و مدتی پس از مرگ پدرش، ویسریس (پدی کانسیدین) در مقابل توده‌ها تاجگذاری کرد.

رینیرا سعی کرد با برادر ناتنی خود، وارث اصلی و قانونی تاج و تخت، مذاکره کند. با مرگ لوک، هر امیدی برای مذاکره صلح‌آمیز اکنون از پنجره بیرون رفت. اما در فصل دوم چه اتفاقی می‌افتد؟

فصل دوم House of the Dragon بر جنگ داخلی تمرکز خواهد کرد

تریلر فصل دوم House of the Dragon این ایده را به گوش می‌رساند که این یک جنگ خونین و بی‌رحمانه خواهد بود. این نه تنها دعوای بین خانواده است، بلکه بین افرادی است که همگی سوار بر سلاح‌های هسته‌ای غول‌پیکر به نام اژدها می‌شوند. در حالی که ممکن است فکر کنید که این به معنای تاج گذاری اگون دوم است، به احتمال زیاد اتو در مورد مرگ لوک صحبت می‌کند. اقدام آموند در پایان داستان او را به یک قاتل خویشاوند تبدیل می‌کند که یکی از گناهان اصلی وستروس است.

صدای آلیسنت هایتاور (اولیویا کوک) نیز شنیده می‌شود که می‌گوید: “جنگ خواهد شد، بسیاری خواهند مرد و پیروز در نهایت بر تاج و تخت خواهد نشست.” در حالی که رینیس تارگرین (ایو بست) به رینیرا می‌گوید: “هیچ جنگی برای خدایان به اندازه جنگ بین خویشاوندان نفرت انگیز و هیچ جنگی به اندازه جنگ بین اژدهاها خونین نیست.” این نبرد متوسط شما نیست و صحنه‌های تیزر خشونت و انبوهی از آتش اژدها را نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن