logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
انتشار فیلم گلادیاتور 2

فیلم گلادیاتور ۲ در راه اکران است. در سال ۲۰۰۰، ریدلی اسکات کارگردان، ماکسیموس دسیموس مریدیوس را در فیلم گلادیاتور به جهان معرفی کرد. در این حماسه تاریخی، راسل کرو در نقش ماکسیموس، یک ژنرال رومی که پس از خیانت توسط کومودوس (خواکین فینیکس)، پسر تشنه قدرت امپراتور، به بردگی فروخته شد، بازی کرد. ماکسیموس تبدیل به یک گلادیاتور می شود و عهد می کند که انتقام خود را از کومودوس به خاطر کشتن خانواده اش بگیرد. گلادیاتور دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۰۰ بود و برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای کرو بود.

بیست و چهار سال بعد، اسکات با دنباله ای که مدت ها در انتظارش بود، فیلم گلادیاتور ۲، به عرصه خون و شن باز می گردد. این فیلم یک لوسیوس وروس بزرگسال، پسر لوسیلا و برادرزاده کومودوس را دنبال می کند. گلادیاتور ۲ یکی از موردانتظارترین فیلم‌های تقویم ۲۰۲۴ است.

زمان انتشار فیلم گلادیاتور ۲

فیلم گلادیاتور ۲ قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ در سینما اکران شود. پارامونت پیکچرز این فیلم را در ایالات متحده توزیع خواهد کرد، در حالی که یونیورسال پیکچرز توزیع بین المللی را انجام خواهد داد. فیلمبرداری در ژانویه ۲۰۲۴ به پایان رسید، بنابراین Gladiator 2 باید نوامبر ۲۰۲۴ اکران شود.

چه کسی در گروه بازیگران گلادیاتور ۲ حضور دارد؟

پل مسکال فیلم گلادیاتور ۲ را به عنوان لوسیوس وروس عنوان می کند، شخصیتی که توسط اسپنسر تریت کلارک در فیلم گلادیاتور خلق شده است. گزارش های اولیه حاکی از آن بود که مسکال نقش لوسیوس را بازی خواهد کرد. با این حال، اولین تریلر CinemaCon تایید نکرد که شخصیت مسکال لوسیوس در فیلم حضور دارد در عوض، Variety این شخصیت را به عنوان یک “نجیب زاده که از امتیاز خود چشم پوشی کرد” توصیف کرد. برای دیدن نام شخصیت مسکال باید منتظر تایید بیشتر باشیم.

دنزل واشنگتن در فیلم گلادیاتور ۲  نقش چه کسی را بازی می کند؟

او نقش یک برده سابق را بازی می کند که به یک دلال اسلحه ثروتمند تبدیل شده است، اما همچنان کینه ای نسبت به امپراتوری روم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن