logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
دانلود فیلم Fool Me Once

زمان انتشار فیلم Fool Me Once

مجموعه فیلم Fool Me Once هشت قسمتی توسط دنی بروکلهرست نوشته شده و دیوید مور و نیمر راشد کارگردانی کرده‌اند. این فیلم یک تریلر معمایی دو قتل پیچیده را دنبال می‌کند که یک خانواده را تکان می‌دهد. مایا استرن، یک مادر بیوه، فیلم شوهر تازه فوت شده او، جو را که ظاهرا به قتل رسیده، می‌بیند. دوربین او را می‌بیند که وارد خانه می‌شود، کاملا زنده است و به ملاقات نوزادشان می‌رود. در همین حال، برادرزاده مایا، دنیل و خواهرزاده مایا، ابی نیز در تلاش هستند تا با قتل مادرشان مقابله کنند و حقیقت را کشف کنند. آیا این دو قتل ممکن است با هم مرتبط باشند؟ کسانی که رمان‌های کوبن را خوانده‌اند ممکن است بدانند که نویسنده معمای جنایی به دلیل «پیچش‌های دوگانه» در داستان شناخته می‌شود و هر لحظه آن را هیجان‌انگیزتر می‌کند. بنابراین، می‌توانید انتظار داشته باشید فیلم Fool Me Once نیز چیزی شبیه به آن باشد.

گفته می‌شود اقتباس این فیلم به جای فضای آمریکایی رمان اصلی، در بریتانیا می‌گذردو بخش‌هایی از اسپانیا بین فوریه ۲۰۲۳ و آگوست ۲۰۲۳ فیلمبرداری شد، هشتمین قسمت این فیلم قرار است در ژانویه ۲۰۲۴ اکران شود و شروعی هیجان‌انگیز در سال جدید داشته باشد.

چه زمانی فیلم Fool Me Once منتشر می‌شود؟

فیلمFool Me Once، یک سریال محدود هشت قسمتی قرار است از دوشنبه، اول ژانویه ۲۰۲۴، به طور انحصاری در نتفلیکس پخش شود و شروعی هیجان انگیز برای سال جدید باشد. در همان هفته، سریال اکشن-کمدی تیره The Brothers Sun با بازی Michelle Yeoh نیز در ۴ ژانویه ۲۰۲۴ اکران می‌شود و پس از آن Good Grief، اولین فیلم اصلی اصلی نتفلیکس برای سال ۲۰۲۴ به نویسندگی، کارگردانی و بازی دن لوی اکران می‌شود.

فیلم Fool Me Once چند قسمت است؟

فیلم یکبار من را گول بزن، یک سریال محدود با هشت قسمت است که هر قسمت در ۶۰ دقیقه پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن