logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فیلم تل ماسه 3

درباره فیلم تل ماسه ۳ چه می دانید؟

در این مقاله به بررسی کامل فیلم تل ماسه ۳ می پردازیم. در سال ۱۹۸۴، فیلم Dune به کارگردانی دیوید لینچ تلاش کرد تا کل رمان اصلی فرانک هربرت را در یک فیلم به نمایش بگذارد. چهار دهه بعد، دنیس ویلنوو با فیلم Dune: Part One و Dune: Part Two به موفقیتی در باکس آفیس دست یافت که از لینچ پیشی گرفت. از نظر روایی، ویلنوو به همان نقطه ای رسیده است که لینچ به آن رسیده است. تفاوت اصلی این است که ویلنوو فرصتی برای ادامه داستان در قالب تل ماسه ۳ یا Dune Messiahخواهد داشت.

اگرچه دنباله بعدی هنوز در مراحل اولیه است، اما بر کسی پوشیده نیست که Dune ویلنوو آشکارا در مورد آن صحبت کرده است. اکنون زمان آن است که این موضوعات را کنار هم بیاوریم و هر آنچه را که باید در مورد Dune: Part Three بدانید را به اشتراک بگذاریم.

آیا تولید تل ماسه ۳ رسما آغاز شده است؟

برادران وارنر و لجندری اینترتینمنت هنوز به طور رسمی تل ماسه ۳  را معرفی نکرده اند. اما با توجه به افتتاحیه داخلی ۸۲ میلیون دلاری دنباله، این خبر ممکن است خیلی زود منتشر شود. به طور غیر رسمی، ویلنوو در مورد برنامه های خود برای اقتباس Dune: Messiah، دومین رمان از مجموعه هربرت صحبت کرده است. ویلنوو در مصاحبه اخیر خود با تایمز همچنین اظهار داشت که عجله ای برای ورود فیلم به سینماها ندارد. ویلنوو می‌گوید: «مطمئناً تمایل به داشتن فیلم سومی وجود دارد، اما من نمی‌خواهم عجله کنم. “مشکل موجود در هایوود این است که بعد از اعلام خبر، مردم هیجان زده می شوند و فقط به تاریخ اکران فکر می کنند، نه کیفیت.”

اگرچه ۱۲ سال فاصله بین رویدادهای Dune و Dune: Messiah وجود دارد، بعید است که ویلنوو قبل از شروع آن مدت طولانی صبر کند. به خصوص از آنجایی که ویلنوو قبلاً به آهنگساز هانس زیمر پیام داده است که از او می‌خواهد درباره تم‌های موسیقی فیلم Dune: Part Three فکر کند.

آیا فیلم Dune: Part Three فیلم بعدی دنیس ویلنوو خواهد بود؟

نه. ویلنوو اشاره کرده است که او فیلم متفاوتی را برای پروژه بعدی خود در نظر دارد، که به او فاصله ای بین فیلم دوم و فصل پایانی سه گانه اش می دهد. ویلنوو در هالیوود ریپورتر گفت که در حال حاضر روی چهار پروژه از جمله دنباله Dune کار می کند.

کدام بازیگران برای فیلم Dune: Part Three بازخواهند گشت؟

از آنجایی که فیلم سوم هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، هیچ نشانه ای وجود ندارد که استودیو ستاره های خود را برای فیلم دیگری قفل کرده باشد. از منظر روایی، و به دور از هر گونه بازنویسی عمده، در فیلم تل ماسه ۳ باید تیموتی شالامه، زندایا، ربکا فرگوسن، جاش برولین، فلورانس پیو، کریستوفر واکن و خاویر باردم حضور داشته باشند.

فیلم Dune: Part Three  چه زمانی منتشر می شود؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ویلنوو نمی‌خواهد عجله‌ای در ادامه برای رسیدن به تاریخ انتشار دلخواه داشته باشد. با فرض اینکه پروژه بعدی ویلنوو دو تا سه سال طول می کشد تا به صفحه نمایش بزرگ برسد، از نظر تئوری به همان مقدار زمان نیاز است تا Dune: Part Three کنار هم قرار گیرد. این می‌تواند به این معنا باشد که تا زمانی بین سال‌های ۲۰۲۸ تا ۲۰۳۰، فیلم Dune: Part Three را در سینماها نخواهیم دید.

آیا فیلم تل ماسه ۴ وجود خواهد داشت؟

با فرض اینکه Dune: Part Three نیز سال‌ها بعد موفقیت‌آمیز باشد، می‌توان اقتباسی از سومین رمان هربرت از این مجموعه، Children of Dune، که چندین سال پس از Dune: Messiah اتفاق می‌افتد، وجود داشته باشد. با این حال، ویلنوو علاقه چندانی به باقی ماندن در فرنچایز برای اقتباس از آن کتاب نشان نداده است. اگر تصمیم به رفتن بگیرد و فرانچایز ادامه پیدا کند، باید فیلمساز دیگری انتخاب شود تا آن داستان را زنده کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن