logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
تریلر فیلم Damsel

اولین تریلر فیلم Damsel منتشر شد

به دنبال آخرین تصویر از فیلم اکشن فانتزی تخیلی، دامسل نتفلیکس، پخش کننده اولین تریلر رسمی هفته Geeked را منتشر کرد. در فیلم Damsel، براون در نقش پرنسس جوان الودی ایفای نقش می کند که قرار است ازدواج کند. خوشبختانه برای او، شوهر آینده الودی مانند مرد رویایی او به نظر می رسید. پس از سفر به خانه جدیدش، او متوجه می شود که شاهزاده جذابش چیزی جز این است. او و خانواده اش او را برای اهداف شوم به آنجا آورده اند. اقوام جدید الودی که بدهی هنگفتی به یک اژدهای باستانی دارند، قصد دارند او را به عنوان نوعی پرداخت، قربانی این جانور کنند.

زن جوان که در گودالی پرت می‌شود و کسی جز خودش نمی‌تواند به آن تکیه کند، اگر امیدی به زنده ماندن داشته باشد، باید ناجی خودش شود. تریلر رقص الودی با اژدها را نشان می‌دهد که راه خود را در پیچ و خم تاریک پیدا می‌کند و در عین حال از خشم آتشین خزنده غول‌پیکر دوری می‌کند.

در کنار باست و رایت در نقش لیدی بایفورد و ملکه ایزابل، بقیه بازیگران شامل نیک رابینسون (دنیای ژوراسیک) در نقش شاهزاده هنری نامزد الودی، ری وینستون (رفتگان) در نقش پادشاه، بروک کارتر (پیرامون) در نقش شاه هستند. خواهر کوچکتر شاهزاده هنری و ریکی گیلارت (زمین عزیز) در نقش سر اودد. سیف محسن (آنها تایرون را شبیه سازی کردند)، شهره آغداشلو (گستره)، المانو سانچو (فیلها دا لی)، سام شارما (عملیات کبرا)، سونیا نیسا (رز قرمز)، و اریکسون سانتوس گومز (Quer o Destino) به گروه بازیگران می پیوندند.

تیم خلاق پشت فیلم Damsel کیست؟

بازی براون در سریال Damsel که به خاطر نقش اصلی در سریال علمی تخیلی مورد علاقه طرفداران نتفلیکس، Stranger Things شناخته می‌شود، باید تا رسیدن فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things، دنبال‌کنندگان اختصاصی سریال را حفظ کند. در عین حال، او در آخرین همکاری آنتونی و جو روسو با نتفلیکس، The Electric State ظاهر خواهد شد و Enola Holmes 3 نیز تایید شده است.

می‌توانید اولین تریلر رسمی فیلم Damsel را در وب سایت ها مشاهده نمایید. همچنین این فیلم در سال ۲۰۲۴ در نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن