logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
تماشا سریال کره‌ای قصر بی‌رحم

سریال کره‌ای قصر بی‌رحم؛ جنگ گل‌ها یک درام تاریخی است که بر اساس دوران حکومت پادشاه اینجو، نوزدهمین حاکم سلسله جوسئون، ساخته شده است. این سریال داستان رقابت‌ها و دسیسه‌های بین همسر‌های سلطنتی را برای کسب قدرت به تصویر می‌کشد.

بر اساس گزارش‌ها، سریال‌های تاریخی کره‌ای معمولاً ریشه در وقایع واقعی دارند که در منابعی مانند «سامگوک ساگی» یا «سالنامه‌های جوسئون» ثبت شده‌اند. بسیاری از سریال‌های محبوب کره‌ای مانند «دونگ‌یی»، «جواهری در قصر»، «جومونگ»، «امپراتور بادها»، و «پرنسس جامیونگ» با اینکه بخش‌هایی تخیلی دارند، اما بر اساس تاریخ ساخته شده‌اند. «قصر بی‌رحم؛ جنگ گل‌ها» نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش فرادید، داستان سریال کره‌ای قصر بی‌رحم؛ جنگ گل‌ها از وقایع تاریخی دوران جوسئون الهام گرفته شده و مربوط به دورانی است که تقریباً سه نسل قبل از ماجراهای «دونگ‌یی» رخ داده است. این زمان دوره حکومت پادشاه اینجو است که شانزدهمین پادشاه جوسئون بود. در حالی که داستان اصلی «قصر بی‌رحم؛ جنگ گل‌ها» به دوره پادشاه اینجو می‌پردازد، سریال «دونگ‌یی» در دوران پادشاه سوکجونگ اتفاق می‌افتد، که نوزدهمین پادشاه جوسئون بود.

سریال کره‌ای قصر بی‌رحم؛ جنگ گل‌ها ، همانطور که از نامش پیداست، بر محور رقابت‌های مخفیانه و پر از توطئه بین همسر‌های سلطنتی برای کسب قدرت و اطمینان از جایگاه فرزندانشان به عنوان ولیعهد تمرکز دارد. شخصیت اصلی سریال کره‌ای قصر بی‌رحم، جو سو یونگ، همسری است که با زیبایی خیره‌کننده‌اش قلب پادشاه اینجو را تسخیر کرده است. او به دنبال راهی است تا جایگاه خود را تثبیت کند و رابطه امپراتور با ولیعهد سو هیون را خراب کند.

این خط داستانی شباهت‌هایی با شخصیت «بانو جانگ» در سریال «دونگ‌یی» دارد؛ زنی زیبا از طبقات پایین که می‌خواست با کنار زدن ملکه اینهیون، به جایگاه ملکه جوسئون دست یابد. سریال «قصر بی‌رحم؛ جنگ گل‌ها» شاید به اندازه «دونگ‌یی» مشهور نباشد، اما با پیچش‌های داستانی جذاب، جلوه‌های بصری قابل‌قبول و بازیگرانی مانند کیم هیون جو (در نقش جو سو یونگ) و سونگ سون می (در نقش همسر ولیعهد) می‌تواند برای علاقه‌مندان به سریال‌های کره‌ای همان جذابیت را ایجاد کند که سریال‌های معروفی مثل «دونگ‌یی» به ارمغان آورده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن