logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
اپل ویژن پرو 2

همه چیز درباره اپل ویژن پرو ۲

از آنجایی که نسل اول اپل ویژن پرو در فوریه ۲۰۲۴ راه اندازی شد، تا زمانی عرضه اپل ویژن پرو ۲ زمان زیادی باقی خواهد ماند. با این حال، به نظر می رسد نظرات متفاوتی در مورد اینکه دقیقا چه زمانی عرضه خواهد شد، وجود دارد.

به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر صنعت، ویژن پرو ۲ احتمالا در سال ۲۰۲۵ رونمایی خواهد شد. پیش از این، مارک گورمن، روزنامه نگار ادعا کرده بود که اپل این تاریخ را هدف قرار داده است. با این حال، گورمن پیش بینی خود را در گزارش فوریه ۲۰۲۴ به روز کرد و گفت که تا عرضه نسل دوم ویژن پرو حداقل ۱۸ ماه باقی مانده است.

کو همچنین می‌گوید که هدست‌های نسل دوم در دو نوع عرضه می‌شوند: یک جانشین رده بالا برای Vision Pro اصلی و یک نسخه کوچک‌شده با قیمت پایین‌تر. اگر اینطور باشد، احتمالا هر دو مدل همزمان معرفی می شوند. در مورد قیمت، ما انتظار داریم که Apple Vision Pro 2 قیمتی در حدود ۳۴۹۹ دلار داشته باشد. در حالی که برخی از قطعات احتمالا ارزان‌تر می‌شوند، اپل می‌خواهد عملکرد و مجموعه ویژگی‌های دستگاه را افزایش دهد.

نام اپل ویژن پرو ۲ چیست؟

نام ویژن پرو برای بسیاری از طرفداران اپل شگفت‌انگیز بود، زیرا ماه‌ها شایعات حاکی از آن بود که اپل آن را Reality Pro می‌نامد. اکنون گزارشات نشان می دهد که هدست های نسل بعدی اپل از این سیستم نام گذاری Vision پیروی می کنند و به جای آن از نام Reality استفاده نمی کنند. اما اپل ممکن است تصمیم بگیرد که آن را ویژن پرو (نسل دوم) بنامد یا به سادگی نام ویژن پرو را حفظ کند و آن را با شماره مدل متمایز نکند.

ویژگی های پل ویژن پرو ۲ کدامند؟

شایعات کمی در مورد ویژگی های پل ویژن پرو ۲ وجود دارد. به گفته مارک گورمن، روزنامه‌نگار، از یک جهت، انتظار می‌رود که با پردازنده سریع‌تری مانند M3 یا M4 اپل عرضه شود. گورمن می‌گوید که به این دلیل است که مدل فعلی «آنقدر قدرتمند نیست که بتواند گرافیک‌هایی را در سطحی که اپل می‌خواهد تولید کند».

در همین حال، کو معتقد است که “هزینه لنزهای پنکیک نسل دوم [داخل هدست] احتمالا برای بهبود تجربه بصری و طراحی فرم فاکتور افزایش خواهد یافت.” بنابراین، انتظار طراحی جدید را داشته باشید. شرکت تحقیقات بازار Omdia نیز از ادعای کو حمایت کرده و گفته است که ویژن پرو بعدی با پنل‌های میکرو OLED پیشرفته‌تر عرضه می‌شود که منجر به بهبود روشنایی و کارایی می‌شود. همچنین کو فکر می‌کند که این هدست می‌تواند یک طراحی مجدد گسترده برای مدل نسل دوم خود داشته باشد، با شاسی سبک‌تر که دارای طراحی صنعتی تازه، پردازنده سریع‌تر و سیستم باتری جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن