logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فیلم Furiosa

جورج میلر فرنچایز «مکس دیوانه» را با هر فیلمی به سطوح جدیدی از تماشایی سوق داده است، اما این استرالیایی ممکن است با یک سکانس اکشن در فیلم Furiosa از سایر فرنچایزها پیشی بگیرد. پیش درآمد جدید میلر که قرار است ماه آینده در جشنواره فیلم کن به نمایش درآید، آنیا تیلور جوی را در نقش نسخه جوان‌تری از شخصیت اصلی که شارلیز ترون به شهرت رساند، بازی می‌کند. این فیلم بر اساس پیشینه‌ای گسترده درباره Furiosa است که میلر برای کمک به بازیگران و خدمه‌اش در «جاده خشم» خلق کرد تا در دنیای فیلم غوطه‌ور شوند.

در حالی که موفقیت عظیم «جاده خشم» سخت بود، به نظر می رسد همکاران میلر متقاعد شده اند که او راهی برای مطابقت با فیلم برنده اسکار خود در سال ۲۰۱۵ پیدا کرده است. در یکی از ویژگی‌های جدید مجله توتال فیلم، داگ میچل، شریک تهیه‌کننده میلر، فاش کرد که فیلم Furiosa دارای یک سکانس اکشن ۱۵ دقیقه‌ای است که با ۲۰۰ بدلکار «۷ روز طول کشید تا فیلمبرداری کنند.

در حالی که جزئیات خاصی در مورد این سکانس در فیلم Furiosa مخفی مانده بود، تیلور جوی همچنین افکار خود را در مورد روند طاقت فرسا فیلمبرداری آن به اشتراک گذاشت. تیلور جوی گفت: من و جورج این گفتگوهای بزرگ را در مورد اینکه چرا این مجموعه خاص اینقدر طولانی بود، داشتیم. “به این دلیل است که شما در طول یک نبرد انباشته ای از مهارت ها را می بینید و برای درک اینکه Furiosa چقدر باهوش است و همچنین قدرت او بسیار مهم است. این طولانی ترین سکانسی است که هر یک از ما تا به حال فیلمبرداری کرده ایم.

“مکس دیوانه: جاده خشم” با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری، حدود ۳۸۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش رفت. کریس همسورث، تام برک و آلیلا براون در فیلم Furiosa با فیلمنامه‌ای از میلر و نیکو لاتوریس به ایفای نقش پرداختند. این فیلم قرار است در ۱۵ می در جشنواره فیلم کن نمایش داده شود و پس از آن در استرالیا در ۲۴ می و در ایالات متحده در ۲۴ می اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن