logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فصل دوم House of the Dragon

همه چیز درباره فصل دوم House of the Dragon

اسپین آف سریال «بازی تاج و تخت» «خانه اژدها» در تابستان ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و درام پر از اژدها HBO پس از پایان فصل اولش همچنان به یک موضوع داغ تبدیل شده است. پایان فصل سریال یکی از بالاترین امتیازات HBO از زمان پایان بازی تاج و تخت بود. با چنین سریال محبوب و چنین داستان گسترده‌ای، بسیاری از بینندگان سوالاتی در مورد اینکه سریال پس از چند باخت تکان دهنده در پایان فصل به کجا خواهد رفت، دارند.

چه کسی فصل دوم House of the Dragon

خانه اژدها توسط جورج آر آر مارتین و رایان کوندال برای شبکه HBO ساخته شده است. این دومین نمایش HBO است که بر اساس آثار خلاقانه مارتین در دنیای آهنگ یخ و آتش ساخته شده است. ساپوچنیک به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فصل دوم با کوندال، مارتین، ران اشمیت، جوسلین دیاز، سارا هس و وینس جراردیس باقی خواهد ماند. کوندال با سارا هس، تهیه‌کننده اجرایی دیگر، چارمین دگرات، گیب فونسکا، ایرا پارکر، آیلین شیم و کوین لاو، این سریال را می‌نویسند. فابیان واگنر، پپه آویلا دل پینو، آلخاندرو مارتینز و کاترین گلدشمیت فیلمبرداران این فیلم هستند. رامین جوادی که موسیقی بازی تاج و تخت را ساخته است، آهنگساز خانه اژدها نیز هست. همچنین مشخص شده است که قسمت‌های فصل دوم House of the Dragon توسط پنج کارگردان مختلف از جمله کلر کیلنر (Snowpiercer) کارگردانی شده است.

تاریخ انتشار فصل دوم House of the Dragon

هنوز تاریخ انتشار فصل دوم House of the Dragon مشخص نشده است، اما ما اطلاعاتی در مورد اینکه طرفداران می‌توانند انتظار عرضه آن را در چه سالی داشته باشند، داریم و باید تا تابستان ۲۰۲۴ برای قسمت بعدی صبر کنند. اگرچه تاریخ انتشار ممکن است هنوز مشخص نباشد، اما می‌دانیم که فصل ۲ شامل هشت قسمت خواهد بود که احتمالاً هر هفته منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن