logo دانلود اپلیکیشن کات مدیا
فیلم poor things

فیلم poor things در افتتاحیه جشنواره فیلم کامرایمیج، یک جشنواره با تمرکز بر روی عکاسی سینمایی و هنر فیلمبرداری، که در تاریخ ۱۱ تا ۱۸ نوامبر در شهر تورون، لهستان برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. این فیلم با بازی اما استون و کارگردانی یورگوس لانتیموس (کارگردان فیلم‌های “Dogtooth” و “The Lobster” از یونان) جایزه “لئون طلایی” در جشنواره فیلم ونیز را به دست آورده است. عکاس ایرلندی این فیلم، رابی رایان، فیلم “Poor Things” را در کامرایمیج معرفی خواهد شد.

لانتیموس و رایان قبلاً در فیلم “The Favourite” همکاری کرده‌اند و در سال ۲۰۱۸ برای جایزه “قورباغه طلایی” جشنواره کامرایمیج برنده شده اند. “The Favourite” ده نامزدی اسکار را دریافت کرد، از جمله نامزدی برای بهترین فیلم، کارگردانی و عکاسی. به علاوه، لانتیموس دو فیلم دیگر نیز در رقابت اسکار داشت: “Dogtooth” (2008) و “The Lobster” (2015).

“فیلم “Poor Things”، مطابق با عجایب دیگر فیلم‌های لانتیموس، داستان تحول بلا بکستر (اما استون که همچنین تهیه‌کننده فیلم است) را روایت می‌کند، یک زن جوان ویکتوریایی که توسط دکتر گادوین بکستر (با بازی ویلم دافو)، یک دانشمند نابغه، از مرگ خود به دلیل انتحار به زندگی بازمی‌گردانده می‌شود. بلا با دانکن ودربرن (مارک رافالو)، یک وکیل زرنگ و فاسق، فرار می‌کند و به یک ماجراجویی شدید می‌پردازد تا به کشف خود و آزادی جنسی برسد.

لانتیموس فیلم “Poor Things” را بر اساس یک فیلمنامه اثر تونی مک‌نمارا به نام “Poor Things” که در سال ۱۹۹۲ نوشته است، کارگردانی کرده است. در این فیلم همچنین رامی یوسف، کریستوفر آبوت و جرود کارمایکل بازی کرده اند. شرکت Searchlight Pictures این فیلم را در تاریخ ۸ دسامبر در ایالات متحده منتشر خواهد کرد.

روبی رایان همچنین در فیلم‌های دیگری مانند “Fish Tank” از اندریا آرنولد، “Wuthering Heights” و “American Honey” از سالی پاتر و فیلم‌های کن لوچ مانند “I, Daniel Blake”، “Sorry We Missed You” و “The Old Oak” نیز عکاسی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

Logo-type-fa-White.png

نصب وب اپلیکیشن